Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zakoupily jsme synovy sandále za 499 kč.Kupovali jsme je před rokem,ale samozdřejmě v zimních období je nenosí.Syn jel na celodenní výlet ze školou a vrátil se z obarvenými ponožkami a nohami od červené barvy.Zboží jsme šli reklamovat a bylo nám to zamítnuto.Odůvodnění:obuv je užívána,na obuvi jsou změny způsobeny intenzivním nošením po dobu jedné sezóny.Stélky jsou ztmavlé z důvodu promáčení obuvi potem,obuv zapáchá.Tyto změny zapříčinily zvýšené barvení materiálu,které zákazník reklamuje.
2220115410428 INBLU RY03CU02
Jelikož tyto sandále nosí dítě,očekávala bych,že nebude vadit,že je nosí a nemá je doma v krabici,že nebudou závadné.Nejde mi o vrácení peněz pouze o to,když zakoupím dítěti boty v obchodě a ne na tržnici,že budou v pořádku.
|
Tweet |
V tomto případě se záruka a práva z ní vyplývající řídí ještě zákonem č. 40/1964 občanským zákoníkem. V případě, že zboží nebylo reklamováno do prvních 6 měsíců od koupě a prodejce reklamaci neuzná, je třeba kontaktovat znalce, který by vyjádření prodejce k zamítnutí reklamace rozporoval. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, doporučujeme předat jej prodejci a požadovat dle § 598 občanského zákoníku i úhradu nákladů spojených s pořízením znaleckého posudku.
Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V soudním řízení by spotřebitel nesl důkazní břemeno, musel by tedy prokázat, že vada byla přítomná na zboží v době uplatnění reklamace (nejlépe znaleckým posudkem).