Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#3781Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2014, před 11 lety

Iveta Novotná

Znění stížnosti

Zakoupily jsme synovy sandále za 499 kč.Kupovali jsme je před rokem,ale samozdřejmě v zimních období je nenosí.Syn jel na celodenní výlet ze školou a vrátil se z obarvenými ponožkami a nohami od červené barvy.Zboží jsme šli reklamovat a bylo nám to zamítnuto.Odůvodnění:obuv je užívána,na obuvi jsou změny způsobeny intenzivním nošením po dobu jedné sezóny.Stélky jsou ztmavlé z důvodu promáčení obuvi potem,obuv zapáchá.Tyto změny zapříčinily zvýšené barvení materiálu,které zákazník reklamuje.


Produkt

2220115410428 INBLU RY03CU02


Požadované řešení

Jelikož tyto sandále nosí dítě,očekávala bych,že nebude vadit,že je nosí a nemá je doma v krabici,že nebudou závadné.Nejde mi o vrácení peněz pouze o to,když zakoupím dítěti boty v obchodě a ne na tržnici,že budou v pořádku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2014 21:30, před 11 lety

V tomto případě se záruka a práva z ní vyplývající řídí ještě zákonem č. 40/1964 občanským zákoníkem. V případě, že zboží nebylo reklamováno do prvních 6 měsíců od koupě a prodejce reklamaci neuzná, je třeba kontaktovat znalce, který by vyjádření prodejce k zamítnutí reklamace rozporoval. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, doporučujeme předat jej prodejci a požadovat dle § 598 občanského zákoníku i úhradu nákladů spojených s pořízením znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 08:34, před 10 lety

Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V soudním řízení by spotřebitel nesl důkazní břemeno, musel by tedy prokázat, že vada byla přítomná na zboží v době uplatnění reklamace (nejlépe znaleckým posudkem).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.