Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Uzavřela jsem smlouvu na můj svobodný tarif 50. Při uzavření smlouvy, mě řekl pán po telefonu,že mi budou zadarmo chodit sms zprávy upozorňující na moje volání a sms, aby se nestalo že přetáhnu daný limit. Žádné sms nepřišli a zaplatím víc. Když jsem problém řešila a ptala se proč mi smsky nepřišli, jiný pán po telefonu mi řekl, že takové žádné smsky nechodí. Po té mi zdělil kód, kterým si prý můžu daný limit kontrolovat. Po ukončení hovoru jsem kód vyzkoušela a byl nefunkční. Tak jsem znovu zavolala a dovolala se zase jinému pánovi, kterému jsem celý problém slušně (ač už jsem byla celkem znepokojená) vysvětlila. Pán mě nechal asi 1 minutu mluvit a po vysvětlení celého mého problému, náš hovor přepojil na uvítací hudbu a ignoroval mojí stížnost. Nějakou dobu jsem čekala a pán už znovu hovor nespojil i když mi před tím (docela z nezájmem řekl, že si mně na chvíli přepojí na hudbu). Tohle nesolidní jednání mně opravdu zaráží. Tito lidé jsou placení ne jen za to, že uzavírají smlouvy, ale také za to,že řeší problémy. Řekla bych, podle svého názoru, že pán očividně neměl náladu něco řešit a radši mě odpojil. Tento pán je placen za to, že nedělá svou práci a ještě navíc odrazuje zákazníky T-mobile. Já osobně mám chuť přejít díky tomuto jednání a také kvůli nepravdivým informacím na začátku uzavírání smlouvy, (díky kterým teď platím víc) k jinému operátorovi a doporučit to tak i svým přátelům a rodině, aby se jim nestalo totéž co mě. Děkuji
Stížnost řešená přes operátora
Myslím, že tento pán který není přínosem pro T-mobile, ba naopak, by měl dostat varování a nebo by pro T-mobile neměl pracovat vůbec.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.