Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podle vyjádření Tickeportalu ze dne 3.12.2019 měla být cena za vstupenky navrácena po 15.1.2019. Zatím jsem peníze za 4 vstupenky neobdržel.
Po urgenci mi Ticketportál přeposlal vyjádření pořádající agentůry JV Agentura s.r.o. (viz níže).
Vážení,
oznamujeme vám, že jsme vzhledem k nepříznivým okolnostem nuceni upravit režim dosavadního vracení vstupného za zrušenou akci Fast & Furious Live, která se měla konat v přesunutém termínu 5.1.2019 v O2 areně Praha.
Důvodem je dosud nevyplacené plnění z pojistné smlouvy a nevrácení finančních prostředků ze zahraničí, které od nás obdržel management Fast Live Production na honorář a produkci akce. Vzhledem k těmto skutečnostem se naše agentura dostala do velmi složité finanční situace, která nás nutí tento systém změnit a prodloužit lhůty vracení vstupného, tak, jak se nám bude dařit prostředky postupně získávat. Budeme stále dodržovat pořadí, v jakém byly vstupenky zakoupeny.
Velice vás prosíme o trpělivost a průběžně vás budeme informovat o vývoji situace na našich webových stránkách a stránkách předprodeje Ticketportal.
Předem vám děkujeme za pochopení
JV Agentura s.r.o.
Plaba kartou ticketportálu.
Navrácení peněz za 4 vstupenky.
Vstupenky jsem zakoupil přes web u Ticketportálu, tudiž jsem očekával vrátku od Ticlketportálu.
Není Ticketportál plně zodpovědný za navrácení peněz (bez ohledu na problémy pořádající agentůry JV Agentura s.r.o.)?
Je třeba zaslat předžalobní výzvu na JV Agentura s.r.o. nebo na obě společnosti? Samozřejmě jsem připraven zaslat stížnost na ČSOI a podat žalobu nebo se připojit k hromadné žalobě.
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.