Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupily jsme si 5 lístků na představení Delfíni v Praze za 1250 kč,které se mělo konat již minulý rok a dodnes s námi nikdo nekomunikuje na vyřešení vrácení peněz.Již několikrát se měnil termín,ale teď je již ticho po pěšině.
Vrácení peněz,nebo uskutečnění akce
|
Tweet |
V případě, že se představení nekonalo ani v náhradním termínu, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz ve lhůtě v odstoupení stanovené. Pokud peníze nejsou ve lhůtě vráceny, vzniká druhé straně nárok na úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády dle § 1970 občanského zákoníku.
Společnost Československé cirkusy a varieté a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Dále také spotřebitelům doporučujeme sledovat insolvenční rejstřík (https://isir.justice.cz/isir/common/index.do). Již jednou byl na společnost podán insolvenční návrh spojený s návrhem na prohlášení konkursu. Toto řízení ale bylo zastaveno. V případě, že bude návrh podán znovu, je žádoucí svou pohledávku přihlásit do insolvenčního řízení.