Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#37823Posláno jiné zboží - LEVNĚJŠÍ a rozdíl nevrátili

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2019, před 5 lety

Andrea Kluková

Znění stížnosti

Objednala jsem si u této firmy zboží dne 22.10.2019 a stejný den provedla platbu v plné výši 6 858,00 Kč. Zboží mi bylo doručeno dne 21.11.2019 tzn. až skoro po měsící. Faktura se zbožím nepřišla žádná a poslali jiný tip sedátka než jsem objednala. Rozdíl činí 591,-Kč. Obratem jsem jim poslala fotky na email, uvedla částku a tip, který jsem si objednávala a bylo mi na druhý den emailem poslána omluva, info, že přeplatek vrátí na účet a pošlou jako omluvu chytré hodinky. Číslo účtu a adresu jsem jim tedy emailem poslala. Do dnešního dne tj. 10.12.2019 žádné peníze na účtě, žádné hodinky nepřišly, na emaily neodpovídají a když se přihlásím na jejich internové stránky, tak samozřejmě online chat se hned ozve pan Lukáš, s čím může pomoci atd. Tak jsem si už několik online chatů s mým problém o postupu mé objednávky hned vyměnila, opět jen slibování, že nestíhají na emaily reagovat, ať pošlu číslo účtu a hned to předá na místo k tomu určené atd. Ale nic se neděje. Veškerou online komunikaci mám uloženou.


Produkt

Hoverboard Cross NEW 10" Offroad - Grafitty (1602) 1 ks 5 099,00 Kč 5 099,00 Kč + Offroad Sedátko pro hoverboard 10" (1684) 1 ks 1 690,00 Kč 1 690,00 Kč


Požadované řešení

Žádám jen své peníze tj. 591,- Kč, jelikož uvedené sedátko neposlali, ale poslali sedátko pro Hoverboard 10" za 999,-Kč. Dále fakturu k mé objednávce č: 121218153 ze dne: 22.10.2019 12:12:37, kde požaduji uvést datum doručení dne 21.11.2019 kvůli záruce a také ten jejich omluvný předmět v podobě chytrých hodinek, které mi slíbili.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2019 14:56, před 5 lety

Ustanovení § 2161 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, stanovuje případy, kdy je věc vadná. Za vadu věci se bude považovat, pokud věc nebude mít vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. Věc bude také vadná, pokud se nehodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá. Věc také musí odpovídat jakosti nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze.

Má-li věc vady, může spotřebitel žádat opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je však možné pouze v případě, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Nelze-li vadu odstranit opravou věci nebo dodáním nové věci (např. proto, že vadou trpí celá série), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.

Spotřebitel uplatňuje své nároky z vadného plnění skrz reklamační proces. Prodejce musí reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě 30 dnů. Pokud tedy prodávající uplatní jako nárok z vadného plnění přiměřenou slevu (v řešené věci jde vlastně o jakési "dorovnání"), a prodávající s tímto způsobem dokonce výslovně souhlasil, je prodávající povinen tuto slevu poskytnout v zákonné lhůtě 30 dnů. V opačném případě není reklamace vyřízena včas a řádně, což spotřebiteli zakládá právo na odstoupení od smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2020 15:22, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.