Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
nejde až tolik o stížnost, jako spíš pojistku pro to, aby má žádost o výpověď prémiového členství byla v pořádku vyřízena.
Dne 6. prosince jsem zaplatila prémiové členství na 1 měsíc za 149Kč a dnes jsem se rozhodla jej zrušit, protože nabízené služby jsou naprosto bezcenné. Zjistila jsem však, že vystoupit nelze tak snadno, jako se připojit.
Prozkoumala jsem zkušenosti jiných lidí a po tom, co jsem zjistila, jsem se rozhodla okamžitě jednat.
Na zákaznický servis jsem právě odeslala výpověď prémiového členství s výslovným požadavkem o odstoupení od smlouvy s be2 a zrušení jakýchkoliv dalších automatických plateb. K emailu jsem připojila výpovědní dopis se všemi požadovanými informacemi (ty mám uložené s dnešním datem pro případ nějakých pokusů o podvodné jednání), dokonce i s adresou, i přesto, že naprosto nechápu, proč ji požadují, když jsem ji při registraci neuváděla (už to je maximálně podezřelé!), s jasně formulovanou žádostí o výpověď a odstoupení od smlouvy, s datem a podpisem.
Výpovědní lhůta 14 dní je splněna (členství mám aktivované 4 dny), tedy očekávám kladné a urychlené vyřízení žádosti. Znervózňuje mě ovšem fakt, kolik lidí udělalo přesně totéž, co já, a be2 jim stejně dělá probléma a pokouší se o podvodné jednání.
Jednoznačné zrušení mého prémiového členství na be2 a zrušení automatické prolongace na další 3 měsíce a s tím spojené automatického strhnutí peněz z mého účtu. Jasné vyjádření společnosti be2, že žádost byla vyřízena dle mého požadavku.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit banku s případnou žádostí o zablokování karty.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
obdržela jsem e-mail od společnosti v následujícím znění:
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne
06/01/2020
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Platila jsem přes PayPal a přidružený účet zrušit nemohu, takže pokud i přes výše uvedené potvrzení o zrušení členství dojde ke strhnutí dalších plateb, budu to řešit právní cestou.
Děkuji.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.