Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#3783Nedostupnost zboží z letáku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2014, před 10 lety

Petr Nýdl

Znění stížnosti

Obchod vydává týdenní výtisk nabídky zboží, trvale zlevněneho či v akci. Opkaověn se setkávám s tím, že nabízené zboží ve slevě není dostupné během celé doby platnosti letáku. Zjištění konstatuji i u zboží, které se neměl konkrétně v úmslu kupovat. Konkrétně dnes 16.7. ve 14 hodin jižnebylo v regálech avizované zboží zletáku: chlazené kuře bez drobů (kg za 49.90),čerstvá vejce M 10 ks za 24.90- byla nabízena vejce za 29.90, sýr balkánského tybu AKAWI za 129.-Kč /kg.
při munulých mých návštěvách za běžnými nákupy, jsem stejný jev pozoroval i druhý den platnosti letáku.
Domnívám se, že by měl obchodní řetězec nabízet pouze to zboží, kterým je schopen v daném časovém období uspokojit všechny zájemce.
Jak by měl spotřebitel postupovat, aniž by zvolil nákup v jiném obchodě? Je nákup zboží z katalogu v uvedené ceně vymahatelný?
Děkuji za vyjádření Nýdl


Požadované řešení

Jaká opatření společnost provede, aby bylo zboží z nabízeného sortimentu k dispozici po celé období, poku není uvedeno v letáku, že jde pouze o vyprodání zásob.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2014 15:23, před 10 lety

Pokud se nejedná přímo o akci "do vyprodání zásob", zboží by mělo být na prodejně k dispozici po celou dobu takové akce. Minimálně by měl personál obchodu být schopný spotřebiteli sdělit, kdy bude zboží k dispozici. Toto jednání by mohla naplnit i znaky tzv. vábivé obchodní praktiky. Je tedy možné podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který jednání prodávajícího vyhodnotí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.7.2014 12:33, před 10 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 11:18, před 10 lety

Využil-li spotřebitel řešení nabídnuté společností, žádáme spotřebitele o sdělení výsledku řešení stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2014 08:16, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.