Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Obchod vydává týdenní výtisk nabídky zboží, trvale zlevněneho či v akci. Opkaověn se setkávám s tím, že nabízené zboží ve slevě není dostupné během celé doby platnosti letáku. Zjištění konstatuji i u zboží, které se neměl konkrétně v úmslu kupovat. Konkrétně dnes 16.7. ve 14 hodin jižnebylo v regálech avizované zboží zletáku: chlazené kuře bez drobů (kg za 49.90),čerstvá vejce M 10 ks za 24.90- byla nabízena vejce za 29.90, sýr balkánského tybu AKAWI za 129.-Kč /kg.
při munulých mých návštěvách za běžnými nákupy, jsem stejný jev pozoroval i druhý den platnosti letáku.
Domnívám se, že by měl obchodní řetězec nabízet pouze to zboží, kterým je schopen v daném časovém období uspokojit všechny zájemce.
Jak by měl spotřebitel postupovat, aniž by zvolil nákup v jiném obchodě? Je nákup zboží z katalogu v uvedené ceně vymahatelný?
Děkuji za vyjádření Nýdl
Jaká opatření společnost provede, aby bylo zboží z nabízeného sortimentu k dispozici po celé období, poku není uvedeno v letáku, že jde pouze o vyprodání zásob.
|
Tweet |
Pokud se nejedná přímo o akci "do vyprodání zásob", zboží by mělo být na prodejně k dispozici po celou dobu takové akce. Minimálně by měl personál obchodu být schopný spotřebiteli sdělit, kdy bude zboží k dispozici. Toto jednání by mohla naplnit i znaky tzv. vábivé obchodní praktiky. Je tedy možné podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který jednání prodávajícího vyhodnotí.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Využil-li spotřebitel řešení nabídnuté společností, žádáme spotřebitele o sdělení výsledku řešení stížnosti.
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.