Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#37830Nevýřízená reklamace ,nevrácení kupní ceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2019, před 5 lety

Petra Laubeová

Znění stížnosti

Dne 26.9.2019 jsme u firmy Fidemia group s.r.o reklamovali hoverboard zakoupený u této firmy za 6020,-korun českých + poštovné.Hoverboard v době platné záruky přestal fungovat a takže byl výše uvedený den odeslán na reklamaci včetně řádně vyplněného reklamačního protokolu.Do 30.10.2019 nebylo jakkoli firmou reagováno na formu vyřízení reklamace a proto jsme dne 31.10.2019 odeslali jak doporučeně českou poštou tak e-mailem oznámení o odstoupení od smlouvy s náhradou kupní částky + částky za poštovné.Po doručení odstoupení od smlouvy a několika telefonátech že nám jistě vrácená částka tento týden dorazí na účet nám firma s drzostí dokonce poslala noví hoverboard na dobírku za částku 6200 znovu.Po telefonátu zda se jedná o žert bylo toto znovu svaleno na chybu kolegy s příslibem okamžitého připsání vrácené částky na účet.Dále pořád to samé výmluvy že částku na vrácení musí poslat majitel který tu zrovna není a další že peníze určitě budou na účtě do konce týdne.Nesolidní prodejce -nedoporučuji,Nereagují ,nemožnost osobního kontaktu a vrácení zboží.Firma asi ví proč!!!Pokud bude prodejce v reakci tvrdit něco jiného ,můžeme poskytnout záznamy telefonických hovorů ,které naší stížnost potvrdí


Produkt

Hoverboard Offroad Graffiti číslo dokladu 11009009


Požadované řešení

Okamžité vrácení požadované kupní částky + nákladu na poštovné z důvodu nemožnosti osobního předání zboží k reklamaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2019 14:29, před 5 lety

Není-li reklamace vyřízena nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy. Odstoupením od smlouvy zaniká smluvní závazek a strany jsou povinny vrátit si vzájemně poskytnutá plnění. Prodejce je tedy povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2020 22:53, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.