Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#37833Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2019, před 5 lety

Alena Kerberová

Znění stížnosti

Dobrý večer
Dne 10.12.2019 mi měl být doručen balík po upozornění řidičem sms zprávou mezi 15:00 až 21:00 hodinou. Nejen že nejste schopni během šesti hodin trefit k mému domu ale jako vrchol drzosti mi v 20:58 přijde sms že mám balík k vyzvednutí ve vedlejším městě. Když si budu chtít jezdit nakupovat do vedlejšího města nebudu k tomu využívat službu PPL. Navíc toto vaše úložiště se nachází mimo moji obvyklou trasu pohybu,tudíž to mám trochu z ruky a dost neplánovaně, zvažuji odmítnutí převzetí balíku a budu také o vaší službě informovat obchod ze kterého jsem zboží objednala.
Alena Kerberová


Produkt

40087308805 číslo zásilky


Požadované řešení

Propustit pro neschopnost řidiče který během šesti hodin není schopen dodat zásilku najmout jiného který to dokáže a chybu do pátku 13.12.2019 napraví.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2019 11:04, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2020 23:00, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.