Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#37835Ukončeni členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2019, před 5 lety

Nadezda Otevrelova

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 9.12.2019 jsem si založila profil u teto seznamky, napsali mi,ze mi strhnou poplatek 149 Kč za VIP členství. službu jsem využívala cca
3 hodiny, když jsem byla upozorněna známým, že jde o podvod. Následně jsem zjistila, že si strhli poplatek 4752 Kc. Tuto částku nikde neuvádějí ani mne neupozornili, ze by měla být stržena. ještě týž den jsem společnost požádala o ukončení členství:viz níže - plné znění žádosti.
Následně jsem zablokovala mou kreditní kartu. banka mne vsak upozornila, že je potřeba jejich potvrzení o ukončení smlouvy a odpojení kreditní karty, že mám sice kartu zablokovanou, ale oni po mně můžou dále vyžadovat poplatky.
Dnes jsem, deaktivovala účet sama na jejich stránkách, takže službu nevyužívám. Trochu mne zaráží proč nesmím instruovat banku. Jak píšou dole, že mi nabízí členství na 1 měsíc, tím mi ten účet nezrušili a hlavně já nestojím o žádné členství ani na měsíc, jak jsem jim několikrát psala. Od té doby nereagují a členství mi nezrušili. Peníze také ještě nevrátili, Prosím o radu, jak mám postupovat dále. Má smysl podat trestní oznámení na policii ČR? Do 14 dnů podle zákoníku mám právo na odstoupení smlouvy bez udání důvodu.Takže by mi měli vyhovět.
Děkuji Otevřelová

Má korespondence:
Zadam o okamzite odstoupeni od smlouvy BE2 a navraceni castky 4752,- kc. Cena za registraci mela byt 149,- Kc. Odstupuji od smouvy do 14 ti dnu od registrace. Registrovala jsem se 9.12.2019.Muj profil Nada. Dale zadam o zruseni premioveho clenstvi, to znamena, ze nebudou provadeny zadne dalsi platby a nebudou vystavovany zadne dalsi zadosti o platbu. Zadam o definitivni vymazani vsech mych osobnich udaju ve vasem systemu v souladu s GDPR. Dale zadam o odregistrovani platebni karty c. 4644614700034418 a nestrhavani dalsich poplatku.

Nadezda Otevrelova
Ceska republika

Dalšá má:
Jelikoz nemam od vas zadne zpravy deaktivovala jsem ucet u vas sama. Znovu zadam o zruseni clenstvi u vas a odpojeni me kreditni karty. Dale zadam o navraceni castky, kterou jsem uhradila za vip clenstvi.
Zadam o zaslani potvrzeni, ze tak bylo ucineno a ze z vasi strany nebudou vznikat zadne pohledavky vuci mne.

Otevrelova


Dobry den,

castku 4356 kc zaslete na ucet 217652982/0600. Karetni ucet jsem musela zablokovat z duvodu odcizeni karty a jejimu naslednemu zneuziti.
Nemam zajem o zadne dalsi clenstvi ve vasi spolecnosti. Navic uz nemam zajem se seznamovat. Ze zakona mam narok do 14 dnu na odstoupeni od smlouvy bez udani duvodu.




Jejich odpovědi:
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.

Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 09/12/2020 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.

Další jejich odpověď

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Je nám velice líto, že si přejete odstoupit od smlouvy v souvislosti s Vaším VIP/Prémiovým členstvím a bylo by pro nás do budoucna velice nápomocné, kdybychom znali příčinu, proč si již našich služeb nepřejete využívat.

Rádi bychom Vám jakožto vstřícný krok z naší strany nabídli částečnou náhradu uhrazeného členského poplatku a zkrácení Vašeho VIP/Prémiového členství na období 1 měsíc. Tímto získáte cenný čas pro nalezení svého vysněného partnera!

Částka v celkové výši 4356,00 Kč bude zaslaná na karetní účet, prostřednictvím kterého byla uhrazená původní platba.

Potvrďte prosím přijetí uvedené nabídky a skutečnost, že svou banku nebudete instruovat ve věci zpětného navrácení poplatku.


S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________


Produkt

Seznamka


Požadované řešení

Vrátit peníze a zrušit členství u společnosti, odpojení mé kreditní karty a potvrzení, že nebudou vymáhány jakékoliv další poplatky.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2019 15:21, před 5 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.12.2019 19:43, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.12.2019 18:41, před 5 lety


Nadezda Otevrelova

Dobry den, dnes 13.12. 2019 mi vratili castku 4752 Kc. Potvrzeni o zruseni clenstvi a odpojeni karty vsak stale nemam.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2019 13:47, před 5 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji o vyřešení situace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2020 12:45, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2020 17:57, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.