Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý podvečer,
Chtěli bychom si hromadně stěžovat na společnost sítě Vodafone, především na ,,jednání" (nejednání) obchodního zástupce pana Davida Adamiry. Uzavřeli jsme u něj hromadnou smlouvou deseti čísel, přešli jsme z jiné společnosti a po podepsání smlouvy je pan Adamira stále na jednání, dovolené či zrovna nemůže telefonovat. Také píše, že pracuje až od 10:00 a píše, že se ozve později. Co ale slovo později znamená, když se mu snažíme dovolat už 3 měsíce. Nikdo není schopen nám dát ani kontakt na někoho, s kým bychom mohli vyřešili obrovské nesrovnalosti nejen ve fakturacích. Dnes litujeme, že jsme s panem Adamirou (nejdříve s velice schopným, milým a vstřícným obchodním zástupcem) uzavřeli smlouvu a přešli jsme ze sítě T-mobile do Vodafone. Dnes bychom takovou chybu už neudělali a doporučujeme všem nově zřizujicím zákazníkům, ať si na tohoto pána dají POZOR.
Chtěli bychom tímto poprosit společnost Vodafone o KONTAKT na někoho rozumného a především NADŘÍZENÉHO této firmy, jelikož zákaznické centrum nás neustále uklidňuje tím, že se někdo z nadřízených ozve, ale my stále nemáme odezvu.
Předem děkuji za vyřízení
Jedná se o dořešení fakturací a nesrovnalosti v tarifech.
|
Tweet |
V tomto případě nemáme bližší infomace k povaze nesouladu smlouvy a vyúčtování. Každopádně, pokud vyúčtování neodpovídá podmínkám sjednaným ve smlouvě je třeba jej reklamovat. V případě, že by společnost reklamaci nevyřídila, bylo by nutné případ předložit Českému telekomunikačnímu úřadu.
Dobrý den, paní Horáčková,
mrzí mě, že nejste s jednáním našeho obchodního zástupce spokojená a omlouvám se, že se s Vámi nespojil. Předala jsem váš příspěvek jeho nadřízenému, který zajistí, aby se vám pan Adamíra, případně někdo, kdo ho zastupuje, pokud by byl na dovolené, ozve. Ráda bych také uvedla, že jsem celou záležitost předala i na oddělení, které se zabývá zákaznickou zkušeností. Situaci budou nadále řešit, aby se neopakovala.
Věřím, paní Horáčková, že se společně s kolegy domluvíte na řešení, se kterým budete spokojená.
S pozdravem
Kateřina Drymlová
Péče o firemní zákazníky
Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnosti reakce, stížnost uzavíráme.