Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 10.12.2019 jsem požádal o okamžité zrušení prémium členství, vypovězení smlouvy a navrácení strhnuté částky 2247,-kč z mého účtu. Odpověd dnes 11.12.2019 (Vyhovění žádosti s tím, že mi prémiu členství bude zrušeno dne 10.3.2020.
Viktor Hnáta
Prémiové členství
Okamžité zrušení prémiového členství, vypovězení smlouvy a navrácení stažené sumy 2247,-kč.
|
Tweet |
Obecně považujeme způsob, jakým je spotřebitel informován o automatickém prodloužení, za nedostatečný, takže dle našeho názoru nedochází k platnému sjednání automatického prodloužení. Přesto doporučujeme členství jednoznačně ukončit a pak se případně obrátit na banku s požadavkem na reklamaci karetní transakce (tzv. chargeback).
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.