Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Objednal jsem si balík 30.11.2019 takhle to dopadlo nedoručili.
30.11.2019 14:01Zásilku jsme převzali do přepravy.
2.12.2019 20:34Zásilka je na cestě na depo doručení.
3.12.2019 0:26Zásilka se nachází na doručujícím depu.
3.12.2019 10:06Zásilka připravena k doručení.
3.12.2019 19:59Zásilka nebyla doručena z důvodu nedostatku času.
4.12.2019 1:20Zásilka se nachází na doručujícím depu.
4.12.2019 10:08Zásilka připravena k doručení.
4.12.2019 21:44Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení příjemce.
5.12.2019 0:35Zásilka se nachází na doručujícím depu.
5.12.2019 10:16Zásilka připravena k doručení.
5.12.2019 10:21Zásilka nebyla doručena z důvodu poškození.
6.12.2019 0:50Zásilka se nachází na doručujícím depu.
6.12.2019 10:08Zásilka připravena k doručení.
6.12.2019 21:03Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení příjemce.
7.12.2019 0:38Zásilka se nachází na doručujícím depu.
9.12.2019 10:22Zásilka bude vrácena zpět odesílateli.
9.12.2019 14:17Zásilka nebyla doručena z důvodu pozdního dojezdu zásilek na doručující depo.
Takže 4.12 chtěli doručit bohužel poškodili balík pouze ktabici? Kdo ví jak to bylo a to sem se dozvěděl až po tel.na ppl a žádal jsem ani řidič my zavolal když bude doručovat bohužel jsem se nedočkal 6.12 pak mi řidič volá 21:03 bohužel jsem byl v práci na noční 1 závoz a dost posíláme zpět odesilateli 9.12.baliku už se nedočkám!!! Vážení Ppl nepoužívat lžou . hodnocení služby Ppl. 0.
Použít jiné dopravní společnosti ,zasilkovna, Geis,i ta pošta je lepší.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.