Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávka zboží uhrazena předem převodem, potvrzení o přijetí platby společností. Objednány dva kusy zboží - tepláky a dámské šaty. Jedno zboží dorazilo za měsíc a půl v pořádku. Místo šatů dorazila prázdná obálka. Kontakt s Viveo, všeobecná nic neřešící odpověď na žádost o vrácení peněz. Poštovné bylo zdarma, pojištění zásilky uhrazeno 39Kč a hrazeno i balné.
Dámské stylové šaty Rargissy , Red, velikost L
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající se zavazuje, že spotřebiteli odevzdá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní. Spotřebitel se zavazuje, že věc převezme a zaplatí prodávajícímu kupní cenu. Dodá-li prodávající věc na místo určené spotřebitelem, převezme spotřebitel věc při dodání. Převzetím koupené věci nabývá spotřebitel k věci vlastnické právo. Nestane-li se tak, může spotřebitel požadovat po prodávajícím vydání zboží nebo může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení toho, co plnil.
Ztratilo-li se zboží při přepravě, je za způsobenou škodu odpovědný provozovatel poštovních služeb prodávajícímu a prodávající je zase odpovědný za dodání zboží spotřebiteli. Pokud nebyla zásilka porušena, měl by spotřebitel z uvedeného důvodu kontaktovat přímo prodávajícího.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.