Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#37865Objednáno a uhrazeno zboží, doručena prázdná obálka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2019, před 5 lety

Dominik Dvořák

Znění stížnosti

Objednávka zboží uhrazena předem převodem, potvrzení o přijetí platby společností. Objednány dva kusy zboží - tepláky a dámské šaty. Jedno zboží dorazilo za měsíc a půl v pořádku. Místo šatů dorazila prázdná obálka. Kontakt s Viveo, všeobecná nic neřešící odpověď na žádost o vrácení peněz. Poštovné bylo zdarma, pojištění zásilky uhrazeno 39Kč a hrazeno i balné.


Produkt

Dámské stylové šaty Rargissy , Red, velikost L


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2019 11:12, před 5 lety

Prodávající se zavazuje, že spotřebiteli odevzdá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní. Spotřebitel se zavazuje, že věc převezme a zaplatí prodávajícímu kupní cenu. Dodá-li prodávající věc na místo určené spotřebitelem, převezme spotřebitel věc při dodání. Převzetím koupené věci nabývá spotřebitel k věci vlastnické právo. Nestane-li se tak, může spotřebitel požadovat po prodávajícím vydání zboží nebo může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení toho, co plnil.

Ztratilo-li se zboží při přepravě, je za způsobenou škodu odpovědný provozovatel poštovních služeb prodávajícímu a prodávající je zase odpovědný za dodání zboží spotřebiteli. Pokud nebyla zásilka porušena, měl by spotřebitel z uvedeného důvodu kontaktovat přímo prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2020 09:15, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.