Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od 27.1. 2019 řeším vrácení peněz za pobyt v penzionu. Voucher byl zrušen sice ze strany penzionu, ale s tím, že jim Pepa.cz již dlouhou dobu pobytu neproplácí. Takže jsem hned ten den kontaktovala mailem daný slevový portál, dovolat se nelze, že bych ráda, aby mi mé peníze vrátil. Od té doby jim píšu a dnes se mi dokonce mail vrátil jako nedoručený, na jejich stránkách už není uveden ani mail, ani telefonní číslo, na které se stejně dovolat nešlo, ale když se podíváte na jejich stránky, není kam jim napsat, není jak je kontaktovat.
Tohle jsem jim napsala já: Dobrý den, minulý rok jsem si na vašem slevovém portálu zakoupila voucher na pobyt na Vysočině, měli jsme odjet 12.-14.4., před chvílí mi přišel tento mail:
Vážená paní Kastnerová,
je nám to velice líto, ale slevový portál Pepa.cz od září lonského
roku neplní svoje fnanční závazky vůči naší společnosti a my musíme
tedy všechny vouchery,které vystavili, považovat za neplatné. Od
loňského roku jsme bytovali již nespočet klientů a od firmy Pepa.cz
nedostali za tyto pobyty zaplaceno. Nereagují na naše dotazy, prosby
ani hrozby, musíme se tedy obrátit na insolvenční soud a Vám bychom
radili to samé. Pokuste se u nich voucher reklamovat a v případe, že
se Vám to podaří, jsme ochotni za stejnou cenu s platbou přímo na
míste, pro Vás dodržet ty samé služby, co obsahoval voucher.
Dekujeme za pochopení, rezervaci termínu 12. - 14.4.2019 dnešním dnem
považujte za neplatnou - pokud nemáte zájem pobyt hradit na míste.
Petra Daňková
sales manager
PENZION VYSOČINA
Škrdlovice 194, 591 01 Žďár nad Sázavou
Proto požaduji vrácení částky za pobyt. Peníze vám na účet přišly 28.9.2018 a to částka 1499 Kč.
Děkuji za pochopení, Kastnerová.
Chtěla bych samozřejmě vrátit peníze, s tímto portálem nechci mít nic společného.
|
Tweet |
Odpovědnost slevového portálu Pepa.cz se váže zásadně ke správnému vystavení voucheru, případně garanci jeho použitelnosti. Portál může vystupovat buď jako pouhý zprostředkovatel uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a obchodníkem, nebo se jako vystavitel poukázky i zaručovat za to, že voucher bude možné uplatnit. Proto je důležité věnovat pozornost obchodním podmínkám, kde se můžete dočíst více o tom, do jaké pozice se daný portál staví.
V případě platební neschopnosti slevového portálu je pro spotřebitele příznivější, pokud portál vystupuje výhradně jako zprostředkovatel. Od chvíle, kdy spotřebitel voucher obdrží, může totiž trvat na dodání zboží či poskytnutí přislíbené služby, protože uzavřenou smlouvou je vázán přímo samotný obchodník poskytující službu. Hůře jsou na tom ti, jimž slevový portál vystavuje poukázky. Smlouva mezi spotřebitelem a obchodníkem nabízejícím konkrétní zboží či služby pak vzniká až ve chvíli, kdy spotřebitel voucher uplatní a obchodník jej přijme. Do té doby neexistuje mezi spotřebitelem a obchodníkem přímý právní vztah, a vrácení marně vynaložených peněz tak může spotřebitel požadovat pouze po slevovém portálu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.