Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#37869Pojištovna se snaží krátit pojistné plnění při dopravní nehodě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2019, před 5 lety

Daniel Hnitka

Znění stížnosti

Dobrý den.
Minulý měsíc do mé maminky ze zadu naboural pán s autobusem společnosti čsad vsetín, který nestihl dobrzdit.U autonehody byla dopravní policie a ta rozhodla v náš prospěch že pán autobusák je viník a škoda se bude hradit z jeho poviného pojištění.Následující týden přijel likvidator české pojištovny nafotili jsem škodu a způsob vyplacení jsem řešili rozpočtem.Pán likvidátor dodal že pokud se objeví další škody na vozidle mám ho kontaktovat a přijede škody dofotit.O několik málo dní přišli peníze a začali jsme řešit opravu.Při demontáži a opravě se objevili další škody a to (3 kusy poškozené parkovací senzory a zámek 5.dveří).Pán likvidator tedy po mém telefonatu opět přijel nafotil škody a odjel.Dnes 11.12 mi přišel výplatní dopis s částkou nad kterou jsem jen žasnul a to ve výši 1552 kč.Po mém zjištění kdy jsem kontaktoval svůj servis jsem se dozvěděl kolik stojí originální díly konkrétně 1 kus parkovacího senzoru a jedná se o částku okolo 2900 kč a u zámku 5.dveří kdy cena se pohybuje okolo částky 2500kč.Kontaktoval jsem tedy osobu přidělenou k pojistné události a zde jsem se dozvěděl že je vše jak má být a že cenu vypočítávali z takzvaných aftermarketových dílu tedy neoriginálních dílu a že tyto díly jsou kvalitativně obstojné jako originální díly.Tato částka, která nám přišla by nám dle pojištovny měla stačit na opravu a že pokud chci zakoupit originální díly mám je první zakoupit a poté poslat fakturu a oni mi udajně doplatí zbytek.Bohužel na toto jednání nechci přistoupit protože přeci jen věc koupim za své finance a pojištovna už mi je třeba nikdy nevyplatí.Toto jednání co jsem se dočetl dle zkušenosti ostatních poškozených na internetu není legální a v české republice se jedná o běžnou praktiku pojištoven.Co se týče částky která mi přišla bohužel nestačí pomalu ani na parkovácí senzory te nejhorší kvality.Co se týče zámku 5 dveří ptal jsem se jak byli schopni spočítat cenu tohoto dílu v neoriginálním provedení když jej nikdo jiný než originální výrobce nevyrábi mi paní nebyla schopna na tento dotaz odpovědět.Bohužel z takového jednání cítím že pojištovna nechce jednuduše platit a chce pojistné plnění krátit.A v neposlední řadě peníze nestačí už vůbec za práci servisu, který díly namontuje.


Požadované řešení

Pojištovna by měla přepočítat částku na takovou, která odpovídá realitě a poslat ji na uvedený učet v pojistné události


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.12.2019 10:05, před 5 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Česká pojišťovna a.s., P. O. BOX 305, 659 05 Brno a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.

Obecně je k mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) u pojištění příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.12.2019 18:53, před 5 lety

Dobrý den,

abychom mohli přistoupit k prošetření celé záležitosti, prosíme o doplnění následujících údajů:

- číslo pojistné události
- registrační značka vozidla
- jméno a příjmení poškozeného

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, bude do 20 pracovních dnů zasláno poškozenému vyjádření na jeho kontaktní údaje.

S pozdravem

Tým klientské spokojenosti
Generali Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz

Se souhlasem České národní banky došlo ke spojení aktivit společností Generali Pojišťovna a.s. a Česká pojišťovna a.s. Na českém trhu tak od 21. 12. 2019 působí Generali Česká pojišťovna a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2020 09:24, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2020 16:57, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.