Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#37878Zaplacené, ale nedodané zboží, žádná komunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2019, před 5 lety

Blanka Jakubíčková

Znění stížnosti

6.12.2019 jsem si objednala a přes účet zaplatila zboží, bylo mi odpovězeno, že po zaplacení mi dojde email se zprávou o zaplacení - žádná nedošla. Peníze jsem poslala na č.ú. 2900295296/2010 pod var. s. 102303457, což je číslo objednávky. Dívala jsem se, že mají v podmínkách dodání zboží skladem do 2 dnů a pokud není skladem, tak 15 až 60 dní, takže ještě tak trochu doufám, že zboží dorazí, pokud možno do vánoc.


Produkt

pananky BO5712 , ID produktu 243655, 2 ks po 349,- Kč, takže jsem celkem zaplatila 698,- Kč


Požadované řešení

Ráda bych dostala ty panenky, popřípadě vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2019 09:18, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.12.2019 13:19, před 5 lety

dodací lhůta u produktu činí obvykle 15-60 kalendářních dnů ode dne odeslání, protože je zboží odesíláno přímo ze zahraničí.
K odeslání Vaší zásilky došlo dne 12.12.2019, Vaše zboží je tedy na cestě k Vám.
V případě Vaší zásilky lze její stav sledovat podle sledovacího čísla:LE074571637CN
na následujících stránkách

https://www.17track.net/cs
https://www.postaonline.cz/trackandtrace

Pokud máte jakékoliv další dotazy k Vaší objednávce, kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2020 15:54, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.1.2020 08:32, před 5 lety


Blanka Jakubíčková

Hodnocení: