Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
12. listopadu jsem si objednal zimní pneumatiky v Českém obchodě -
pneushop.cz, řízeno společností DELTICOM z Temešváru,
Rumunsko (adresa níže). Po dvou týdnech jsem dostal pneumatiky, které byly jiné
velikost, z které jsem si objednal. Zavolal jsem do společnosti a
požádal o zrušení dodávky 20. listopadu. Vrátil jsem
nesprávné pneumatiky prodejci dodací službou DPD neporušené a v originálním balení a nárokoval navrácení peněz, což mi prodejcem bylo slíbeno. Od té doby jsem měl
masivní komunikace s e-shopem požadující navrácení prostředků, který můj nárok uznal (konverzace v češtině může být kdykoliv přiložena). Nicméně ani po několika urgencích peníze nemám na účtě..
Takové hanebné chování obchodníka jsem ještě nezažil. Udělal jsem vše, co obchodník požadoval - vrátil jsem zboží v původním stavu a neporušené a zatím nemám peníze ani zboží.
Obchodník je daňově registrován v ČR
Identifikační údaje:
Delticom OE S.R.L
Str. Anca Popa, Nr.3
300299 Timisoara, Rumunsko
Telefon: 246019154
Fax: 00420 228 881 519
Sídlo společnosti: Timisoara, Rejstříkový soud: J35/1428/2004
DIČ: CZ683509649
objednávka: RD 40622542, Produkt zimní pneu: Číslo zboží R-326562 Popis zboží: Goodride SW608 185/65 15 98H počet kusů 4
Vrácení finančních prostředků a to neprodleně. Jedná se o uznanou částku 4860 Kč.
|
Tweet |
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Rumunsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.