Společnost


Delticom OE SRL

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37883Stížnost na nekalé praktiky e-shopu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2019, před 5 lety

Tomáš Gago

Znění stížnosti

12. listopadu jsem si objednal zimní pneumatiky v Českém obchodě -
pneushop.cz, řízeno společností DELTICOM z Temešváru,
Rumunsko (adresa níže). Po dvou týdnech jsem dostal pneumatiky, které byly jiné
velikost, z které jsem si objednal. Zavolal jsem do společnosti a
požádal o zrušení dodávky 20. listopadu. Vrátil jsem
nesprávné pneumatiky prodejci dodací službou DPD neporušené a v originálním balení a nárokoval navrácení peněz, což mi prodejcem bylo slíbeno. Od té doby jsem měl
masivní komunikace s e-shopem požadující navrácení prostředků, který můj nárok uznal (konverzace v češtině může být kdykoliv přiložena). Nicméně ani po několika urgencích peníze nemám na účtě..

Takové hanebné chování obchodníka jsem ještě nezažil. Udělal jsem vše, co obchodník požadoval - vrátil jsem zboží v původním stavu a neporušené a zatím nemám peníze ani zboží.

Obchodník je daňově registrován v ČR
Identifikační údaje:

Delticom OE S.R.L
Str. Anca Popa, Nr.3
300299 Timisoara, Rumunsko
Telefon: 246019154
Fax: 00420 228 881 519
Sídlo společnosti: Timisoara, Rejstříkový soud: J35/1428/2004

DIČ: CZ683509649


Produkt

objednávka: RD 40622542, Produkt zimní pneu: Číslo zboží R-326562 Popis zboží: Goodride SW608 185/65 15 98H počet kusů 4


Požadované řešení

Vrácení finančních prostředků a to neprodleně. Jedná se o uznanou částku 4860 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2019 12:51, před 5 lety

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Rumunsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2020 08:55, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.