Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
31.5.2012 zakoupen v Příbrami v prodejně AUTO KELLY skútr. Při nalití benzinu tento odkudsi vytékal. 1. oprava 27.6.2012. 2.oprava při najetí 142 km - 2.10. předán skútr do opravy s tím, že nešel nastartovat. 3. návštěva servisu - 15.5.2013 při najetí 158 km, opět nešel nastartovat - bylo mi řečeno, že to se po zimě stává. Při 2. a 3. servisu nebyl sepsán reklamační protokol, prý je to nalitím špatného benzinu! !4.servis - 19.7. opět nešlo nastartovat, když se to podařilo, skútr nechtěl jet. Do této doby jsem si odvoz nepojízdného skútru do servisu hradila sama. 5.servis - 7.10 - opět nešlo nastartovat. Již při tomto servisu jsem chtěla odstoupit od smlouvy z důvodu nespolehlivosti výrobku. Zamítnuto. 4.12. proveden garanční servis při najetí 450 km. Prodejce zamítnul reklamaci z důvodu porušení záručního servisu (300 km) - ale v té době skútr cestoval mezi opraváři. 16.1.2014 - skútr opět předán prodejci s tím, že nejde nastartovat, když se to podaří motor kucká až zhasne.
Reklamace opět zamítnuta s tím, že vlastně všechno dělám špatně.
Po několika jízdách opět nešlo nastartovat. 23.5. předáno prodejci,23.6. zamítnutá reklamace, 27.6. při snaze o převzetí skútru tento opět nešel nastartovat, když se to zdařilo, po několika minutách motor zhasnul. Od té doby je skútr neznámo kde, nikdo z firmy AUTO KELLY se neozval. Podrobné informace o mých trablech mám sepsané a jsou kdykoliv k nahlédnutí.
skútr MAXON ARDOUR 50 2T, výr.č. 11ptcba25ba520044
Žádám vrácení peněz z důvodu nespolehlivosti výrobku. Jak nám říká občanský zákoník, jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
|
Tweet |
Vyskytne-li se v průběhu 24 měsíců na zboží vada, která je kryta zárukou, prodávající je povinen tuto vadu odstranit. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození a běžné opotřebení věci. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě (3. stejná nebo 4. různá vada) nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Podmínkou tedy je, že reklamace musí být uznána, aby se dala započítat do opětovného výskytu vad po opravě.
Při uplatnění reklamace je také nutné, aby prodávající vystavil spotřebiteli reklamační protokol. Z protokolu by mělo být patrné, zda byla reklamace uznána a jakým způsobem byla vada odstraněna. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se subjekty nedohodnou jinak.
Společnost Auto Kelly a.s. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.