Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
30 října jsem měla uhrazenou objednávku na Vevio. Cz
Až po uplynute 40denni lhůtě mi dorazil balíček.
Vůbec ne domů,ale byl uložen na poště jako obyčejný balík tudíž mě ani nikdo neinformoval,že tam je.
Nicméně dorazila pouze část objednávky přenosný reproduktor a stále ještě čekám na 800kc položku barefoot boty pro mého partnera.
Snažila jsem se o komunikaci a Opravdu jsem jednala příjemně...Nicméně mě dosud nikdo neodepsal,ikdyz jsem vyplnila reklamační dotaznik
Pánské barefoot boty
Chci zboží nebo své peníze zpět.
Špatná zkušenost není dobrá reklama
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.