Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si zboží prostřednictvím tohoto internetového obchodu. Platba byla možná pouze předem a tak jsem s ohledem na včasné doručení platbu provedla dálkovým převodem. Od té doby jsem každý den obdržela od společnosti Vevio E-mail či SMS, že platba nebyla provedena. Zaslala jsem jim E-mailem doklad o uhrazení. Odpověděli mi, že platba byla přijata a následující den jsem opět obdržela zprávu o neuhrazení objednávky. Psala jsem jim SMS, E-mail, že sami mi napsali, že je vše uhrazeno a požádala je o vyřízení mé objednávky. Dodnes jsem neobdržela zboží ani jiné informace. Obchod mlčí, nereaguje. Dnes jsem tedy vyplnila formulář o stornu objednávky s navrácením peněz. Přišla mi automatická odpověď, že formulář obdrželi a že na zpracování mají cca 30 dnů.
Dámský mini batoh Verisso
Chtěla bych, aby mne obchod kontaktoval a zdůvodnil, proč zboží nebylo odesláno a vrátil zaslané peníze.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající měl povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzve, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.