Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#37899Vymazat osobní údajů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2019, před 5 lety

Miroslav Vojtíšek

Znění stížnosti

Dobrý den chtěl bych odstranit osobní údajů s 607320343 prosím o vymazat zákon 101/2000 sb. §11 právo na vymazat s databáze 607320343


Požadované řešení

Vymazat s databáze moje osobní údajů k tomu telefonní čislu 607320343 pokud tak neúčinné tak budu nucen to na úřad ochrana osobní údajů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2019 11:10, před 5 lety

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje mj. i tel číslo, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR.

Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.12.2019 14:03, před 5 lety

Dobrý den, pane Vojtíšku,

telefonní číslo 607 320 343 není aktivní u Vodafonu. Pokud jste ho u nás v minulosti využíval, probíhá výmaz údajů automaticky po ukončení služeb (po vypořádání všech závazků, po uplynutí lhůty pro případnou reklamaci atd.).

V každém případě máte možnost požádat o výpis všech svých osobních údajů, které zpracováváme - k tomu je třeba vyplnit formulář, který najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1162/pravo_na_pristup_zakaznicka_data.pdf. Formulář prosím vyplňte na počítači, vytiskněte a opatřete úředně ověřeným podpisem. Poté nám ho můžete poslat na adresu:

Vodafone Czech Republic a.s.
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2020 11:59, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.2.2020 12:07, před 5 lety


Miroslav Vojtíšek

Tak já pošlu adresu vodafone czech republic a.s. Děkuji Vojtíšek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 20:46, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že v řešené věci bylo patrně dosaženo smírného řešení sporu, tuto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.