Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den chtěl bych odstranit osobní údajů s 607320343 prosím o vymazat zákon 101/2000 sb. §11 právo na vymazat s databáze 607320343
Vymazat s databáze moje osobní údajů k tomu telefonní čislu 607320343 pokud tak neúčinné tak budu nucen to na úřad ochrana osobní údajů
|
Tweet |
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje mj. i tel číslo, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR.
Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Dobrý den, pane Vojtíšku,
telefonní číslo 607 320 343 není aktivní u Vodafonu. Pokud jste ho u nás v minulosti využíval, probíhá výmaz údajů automaticky po ukončení služeb (po vypořádání všech závazků, po uplynutí lhůty pro případnou reklamaci atd.).
V každém případě máte možnost požádat o výpis všech svých osobních údajů, které zpracováváme - k tomu je třeba vyplnit formulář, který najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1162/pravo_na_pristup_zakaznicka_data.pdf. Formulář prosím vyplňte na počítači, vytiskněte a opatřete úředně ověřeným podpisem. Poté nám ho můžete poslat na adresu:
Vodafone Czech Republic a.s.
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Tak já pošlu adresu vodafone czech republic a.s. Děkuji Vojtíšek
Vzhledem k tomu, že v řešené věci bylo patrně dosaženo smírného řešení sporu, tuto stížnost uzavíráme.