Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3790Neuznaná (neřešená) reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2014, před 11 lety

Pavel Gabrhel

Znění stížnosti

Dobrý den,

u firmy CZC.cz jsem 05/2014 reklamoval zvukovou kartu ASUS Xonar DX/XD Retail (http://www.czc.cz/asus-xonar-dx-xd-retail/55627/produkt) na kartě nebylo žádné mechanické poškození, ale zřejmě odešla některá z součástek na tištěném spoji, nejspíše kondenzátor. Na tištěném spoji jsou znatelné "mapy" díky čemu byla reklamace vyřešena takto: "Neuznano z duvodu oxidace". Ve stejný den kdy jsem to podal, takže se nikdo ani nesnažil blíže určit závadu. Dodám, že jsem podobný problém s "oxidací" neměl a na stejné pozici v počítači byla dříve jiná zvuková karta, která tam bez problémů fungovala přes 3 roky. Ona "oxidace" nevznikla ničím jiným než že došlo k poškození některé ze součástek a tím tam vznikla i ona "mapa".

Nemyslím si, že toto je správný postup řešení reklamace a jednání solidní firmy. Včetně poměrně arogantního pána na liberecké pobočce (která je nyní zrušená).


Produkt

ASUS Xonar DX/XD Retail


Požadované řešení

výměna zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2014 13:55, před 11 lety

Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6-ti měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Poté se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.7.2014 14:17, před 10 lety

Dobrý den,

přikládám fotodokumentaci a zároveň požadujeme znalecký posudek po zákazníkovi.

Děkuji.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 14:15, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.