Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
u firmy CZC.cz jsem 05/2014 reklamoval zvukovou kartu ASUS Xonar DX/XD Retail (http://www.czc.cz/asus-xonar-dx-xd-retail/55627/produkt) na kartě nebylo žádné mechanické poškození, ale zřejmě odešla některá z součástek na tištěném spoji, nejspíše kondenzátor. Na tištěném spoji jsou znatelné "mapy" díky čemu byla reklamace vyřešena takto: "Neuznano z duvodu oxidace". Ve stejný den kdy jsem to podal, takže se nikdo ani nesnažil blíže určit závadu. Dodám, že jsem podobný problém s "oxidací" neměl a na stejné pozici v počítači byla dříve jiná zvuková karta, která tam bez problémů fungovala přes 3 roky. Ona "oxidace" nevznikla ničím jiným než že došlo k poškození některé ze součástek a tím tam vznikla i ona "mapa".
Nemyslím si, že toto je správný postup řešení reklamace a jednání solidní firmy. Včetně poměrně arogantního pána na liberecké pobočce (která je nyní zrušená).
ASUS Xonar DX/XD Retail
výměna zboží
|
Tweet |
Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6-ti měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Poté se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek.
Dobrý den,
přikládám fotodokumentaci a zároveň požadujeme znalecký posudek po zákazníkovi.
Děkuji.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.