Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#37904Reklamace bot - otřesné chování prodavače

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2019, před 5 lety

Kateřina Spilková

Znění stížnosti

Při reklamaci bot mi bylo řečeno, že jsou špatně umyté, takže mi reklamace uznána nebude. Ať si prijdu zítra, že mi boty vrátí. Na prodejně nebyla žádná zodpovědná osoba, takže se prodavač prohlásil za vedoucího a při mém nesouhlasu mi řekl, ať boty nechám a zítra si pro ně přijdu a budu mít reklamaci zamitnutou. ... a nebo ať si ty boty vezmu a jdu do *****!!!! Pak mě začal z prodejny vyhazovat. Vůbec si nedovedu vysvětlit tu drzost personálu, prodavačů. Prodavač mluvil špatně česky a jmenoval se S.


Produkt

Prodavač S. - vyhodil mne z prodejny, vysmíval se mi a poslal mne do *****!


Požadované řešení

Potrestání směny...stížnost na chování. Drzost, neuvěřitelná sprostota.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2019 11:35, před 5 lety

V daném případě by záleželo, v jakém stavu boty byly předány k reklamaci. V případě, že byly zašpiněné pouze standardní užíváním, nepřijetí bot k reklamaci by bylo neoprávněné.

Dle ustanovení § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.

Další povinností prodávajícího je zajistit, aby v provozovně byl po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace.

Pokud podnikatel nepřijme reklamaci nebo nevydá výše popsané dokumenty, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2020 22:56, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.