Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po platbě jsem zjistil, ze zablokovaná částka na učtu je jiná než byla cena zboží v košíku. (mám screenshot).
eshop neodpovídá na emaily (serviceonline.cindy@gmail.com jiny kontakt není)
Myslím si také ze používají (zkusili to jednou) moji platební kartu kterou jsem platil na jiné nákupy (mam na učtu registrován pokus o platbu na DELIVERO.CO.UK). Naštěstí jsem hned po zjištěni ze eshop zablokoval vyšší částku a nekomunikuje zablokoval platební kartu pro platby on-line.
Boty "Kotníkové Boty Dámské"
- Zrušit objednávku
- Vrátit peníze na účet
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Pokud by se jednalo o zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.