Společnost


www.nuntiusregis.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37911Neoprávněně zvýšená cena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2019, před 5 lety

Ivan Barton

Znění stížnosti

Po platbě jsem zjistil, ze zablokovaná částka na učtu je jiná než byla cena zboží v košíku. (mám screenshot).
eshop neodpovídá na emaily (serviceonline.cindy@gmail.com jiny kontakt není)
Myslím si také ze používají (zkusili to jednou) moji platební kartu kterou jsem platil na jiné nákupy (mam na učtu registrován pokus o platbu na DELIVERO.CO.UK). Naštěstí jsem hned po zjištěni ze eshop zablokoval vyšší částku a nekomunikuje zablokoval platební kartu pro platby on-line.


Produkt

Boty "Kotníkové Boty Dámské"


Požadované řešení

- Zrušit objednávku
- Vrátit peníze na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2020 12:54, před 5 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Pokud by se jednalo o zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2020 08:39, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.