Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 26.11.2019 jsem u internetového obchodu
maxiobchodak.cz objednala 4ks věšáků na dveře a dle instrukcí při
objednávce tyto ihned včetně poštovného zaplatila - cena 539Kč
(bohužel až nyní jsem zjistila, že jsem si měla pořídit printscreen). O den později (27.11.) mi byl doručen mail o příjmu objednávky.
Poté se až do 3.12. nic nedělo, zboží nedorazilo a 3.12. byl doručen mail
o odeslání zboží s dobou doručení do 3 dnů. 10.12. stále zboží
nedorazilo, proto jsem mailem kontaktovala prodejce. Ten zboží dal k
přepravě, 11.12. mi přišla SMS o příjmu k dopravě. Dnes (12.12.) bylo zboží doručeno, ale pouze 2ks, ne objednané a zaplacené 4ks. Prodejce tvrdí, že zboží bylo odesláno 3., přepravce říká, že přijal až 11. Nyní prodejce otočil, že mě upozorňovali, že budou doručeny pouze 2ks a když jsem nereagovala, tak zboží odeslali a cenu za 2ks mi vrátí. Nikdo se mě nepokoušel nijak kontaktovat, nikdo mě na nic takového neupozornil. Řešení s vrácením částky za 2ks nemohu akceptovat- potřebuji 4ks a v případě, že by mě prodejce opravdu kontaktoval, požadovala bych vrácení peněz a zrušení objednávky. Navržené řešení- sovičky pošlu zpět a bude mi vrácena celá částka vč. poštovného- prodejce odmítá, přestože smlouvu porušil on.
Koukám na hodnocení na webu a samá negativa od zákazníků a majitel na zákazníky pouze hází špínu. Příště než koupím, kouknu na hodnocení eshopu.
Věšák na dveře Sovička Wenko
Dodání dalších 2 ks nebo odešlu sovičky zpět a prodejce mi vrátí plnou částku vč. poštovného
|
Tweet |
Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.
V případě, že je uveřejněna nabídka na internetových stránkách, je jejím přijetím smlouva uzavřena. Pokud se prodávajícímu zvýší náklady na obstarání zboží, nemůže to jít k tíži spotřebitele. Pro spotřebitele platí cena, která byla uvedena v kupní smlouvě. Jakmile je smlouva jednou uzavřena jsou strany povinny plnit podle smlouvy řádně a včas.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.