Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Byl nám nainstalován pevný internet 50mbit. Od první chvíle internet fungoval velice špatně. Nasledovaly hovory na Vodafone linku a několikrát i návštěva prodejny. Po několika dnech volal technik, že internet restartoval a ze se ozve za tři dny, jestli se situace zlepšila, ale po třech dnech problém stále přetrvával. Následovaly další hovory a bylo nám přislíbeno, že přijde technik. Ten opravdu po pár dnech přišel, změřil rychlost internetu, která nedosahovala ani zdaleka přislíbené rychlosti. První z důvodu je ten, že je anténa na druhé straně domu a dům "stíní" signálu na hlavní přijímač a jinam anténu nelze umístit. To nám ovšem mělo být sděleno už při instalaci a ne až potom. Internet byl velmi pomalý během celého dne, ale jako druhý problém, proč by mohl být internet pomalý během noci je ten, že Vodafone přes noc hlavní přijímač vypíná a nechává ho běžet pouze na záložní zdroj. Jak už jsem zmínil, internet byl velmi pomalý neustále, ale i kdyby to bylo jen přes noc, tak vůbec nechápu, kde Vodafone bere tu drzost přes noc omezovat službu za kterou měsíčně platím a navíc takovou skutečnost zatajit.
Opět tedy další hovory na linku, kde mi nikdo neporadil, takže další návštěva prodejny s tím, ze chci internet zrušit. Na to mi bylo řečeno, ze reklamaci nelze podat na prodejně, ale přes on-line formulář. (A navíc, že budu platit poplatek 1500,- za odpojení antény.) O to jsem se pokusil, jenže on-line formulář byl nefunkční. Volal jsem opět na linku, kde mi bylo řečeno, ze se na opravě formuláře pracuje. Trvalo 16 dní!, než byl formulář funkční. Po úspěšném podání reklamace a několika dnech čekání nás kontaktoval někdo z Vodafone a domluvil si s námi termín, kdy přijde technik anténu odpojit. Internet byl úplně odpojen tři dny před domluveným termínem a v daný termín, kdy se měl technik dostavit kvůli demontáži antény se nic nestalo, nikdo nepřišel a ani
se nikdo neobtěžoval ozvat.
Šel jsem tedy na prodejnu, kde samozřejmě nikdo nic nevěděl a řekli další termín kdy technik přijde anténu odpojit, jenže následoval úplně stejný scénář, nikdo nepřišel a ani se neozval. Proto opět návštěva prodejny, kde proběhl telefonát nevím s kým a byl nám dán jiný termín, ještě tentýž den a k našemu překvapení se situace opět opakovala. Opět jsem šel na prodejnu, kde mi řekli, ze neví co mají dělat a že si mam anténu demontovat sám a přinést ji na prodejnu. Což v žádném případě dělat nebudu, za prvé proto, ze nebudu dál ztrácet svůj čas tím, ze budu dělat práci za někoho, kdo ji není schopen udělat a za druhé taky proto, protože nejsem zvědavý, aby mi ve finále někdo řekl, ze jsem anténu neodborně demontoval a nějakým způsobem poškodil a ještě po mně chtěl další peníze.
Tohle vše se děje už více jak měsíc a mně už došla trpělivost. Byla nám poskytnuta nekorektně fungující služba za jejíž zrušení po nás Vodafone bude požadovat poplatek (zatím žádná faktura na onen poplatek nepřišla, ale předpokládám,že se tak stane), který v žádném případě platit nehodláme, protože nám nebyla poskytnuta taková služba, jaká byla přislíbena.
Ztratil jsem velké množství času telefonováním a návštěvami prodejny a ještě k tomu všemu jsem si vzal volno v práci, abych byl doma, když přijde technik. Stále není nic vyřešené,máme doma na okně anténu, pro kterou si ani není nikdo schopen přijít a až přijde,bude to samozřejmě za poplatek. Já nemam situaci jak řešit, protože ani v prodejně ani na lince nikdo nic neví a nevyřeší a kontakt na nějakou zodpovědnou osobu mi nikdo také dát nechce. Proto jako poslední zkouším psát sem. V úterý ráno odjíždíme, takže chci aby v pondělí konečně někdo přišel anténu demontovat a chci nějaké vyjádření od Vodafone k již zmiňovanému poplatku. Protože opravdu nehodlám platit poplatek za zrušení služby která je od první chvíle nefunkční.
Dnes 12.12 byl přislíben další termín demontáže antény a zas a znova stejný scénář, nikdo se neozval a nepřišel. Po 20 minutách na lince mi bylo řečeno, že je nějaký technický problém a technik nevěděl, že má přijít a že budu kontaktován ohledně dalšího termínu, v pořadí už třetího!
Vodafone pevný internet, čislo objednávky: 41014 Modem: Huawei B2368-66 Instalační adresa: Žerotínova 927 Šumperk
Požaduji aby Vodafone v co nejkratším termínu demontoval anténu od již nefunkčního internetu, dále odmítám aby po mě byl požadován poplatek 1500kč za demontáž, když jsem dostal od první chvíle nekorektně fungující službu a dále budu požadovat náhradu ušlé mzdy, protože jak jsem již zmiňoval výše jsem musel 3x odejít z práce a čekat na techniky kteří se nedostavili a ani mě nikdo nijak nekontaktoval.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti poskytující veřejně dostupnou službu elektrotechnických komunikací, je tato společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Pokud není služba poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Filipe,
mrzí mě, že Vám Pevný internet nefungoval správně. Pro vyřešení celé záležitosti se prosím obraťte na kolegy z Reklamačního oddělení prostřednictvím adresy:
Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Reklamační řád najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/955/reklamacni_sluzeb_el_komunikaci.pdf.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.