Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#3792Plesnivé jídlo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2014, před 11 lety

Luboš Dušek

Znění stížnosti

Dobrý den už po několikáté jsem u vas koupil různý výrobek a mnohdy se mi stalo že byl zkažený přesto že měl datum spotřeby třeba ještě měsíc vše jsem nafotil a poslat do Blesk.cz díky Dušek


Produkt

vanilkový puding a jiné jogurty


Požadované řešení

nejlepší kvalita


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2014 15:59, před 11 lety

Zárukou za jakost se prodávající dle § 2113 občanského zákoníku zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V této lhůtě lze uplatnit reklamaci. Je také důležité dodržovat pokyny pro úschovu potraviny. Doporučujeme spotřebiteli, aby podal podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2015 11:45, před 10 lety

Vzhledem k datu podání stížnosti se společnost Lidl Česká republika v.o.s. rozhodla pro nevyužití možnosti reakce. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.