Počet nahlášených stížností: | 91 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Z internetového obchodu dresser.cz jsem si objednala 30.9. teplákovou soupravu a čepici celkem za 1020 Kč. Po zaplacení jsem byla emailem informována, že zboží bude dodáno do 5-40 dnů. Dne 24.10. mi dorazila pouze tepláková souprava a nevypadala vůbec jako na obrázku. Napsala jsem na uvedený e-mail: info@dresser.cz, že si přeji odstoupit od smlouvy a obratem mi přišla odpověď s instrukcemi jak zboží vrátit. Vyplnila jsem tedy dotazník pro vrácení zboží a bundu odeslala na uvedenou adresu pro vrácení. Zboží jsem odeslala asi do týdne od jeho doručení (6.11.).Poté, co internetový obchod nereagoval na mé e-maily ani mi nevrátil peníze, jsem napsala na uvedený email prosbu o vyjádření a vrácení peněz na můj účet. Žádná odpověď bohužel dodnes nepřišla. A čepice mi do dnešního dne také stále nepřišla.
Luxusní dámská tepláková souprava France - Black, S; Basic zimní čepice - Hot Pink
Požaduji vrácení peněz zpět na můj účet - 1020,-.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci.
Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.