Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
registrovala jsem se na stránkách pro seznámení www.be2.cz v srpnu 2019. Zaplatila jsem vstupní poplatek cca 150,-Kč. Dne 5. 8. 2019 mi byla z účtu stržena částka 2247,-Kč. Skutečně jsem neočekávala
platby za služby Be2. Proto jsem byla překvapena, když mi byly zaúčtovány.
Emailem jsem zažádala o ukončení svého prémiového členství u Be2 k nejbližšímu možnému datu.
Načež mi přišla odpověd o ukončení členství k 29.11.2019 - viz email níže.
Psala jsem jim opět email (žel se mi neuložila kopie) cca dne 25.11.2019, zda platí ukonční členství k datu 29.11.2019 - odpověď mi nepřišla.
Jaké bylo však moje překvapení, když mi částka 2247,-Kč byla stržena opět dne 08.12.2019, ačkoliv už mělo být členství ukončeno! Jejich služby seznamky jsem již nevyužívala, ani využívat nechci, ani nechci nic dalšího platit - natož aby si z mého účtu strhávali peníze sami!!! To přece tak nejde udělat - bez mého vědomí a svolení.
Nevím, co dělat, kam napsat, jak to vyřešit.
Požaduji ukončení spolupráce a programu prémiového členství v Be2 a samozřejmě také vrácení peněz, které mi odečetli neoprávněně.
Prosím o pomoc v této záležitosti.
Děkuji.
Přikrylová Daniela
prémiové členství u seznamky www.be2.cz
Požaduji ukončení spolupráce a programu prémiového členství v Be2 a samozřejmě také vrácení peněz, které mi odečetli neoprávněně.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel smlouvu vypověděl, došlo k ukončení smluvního vztahu mezi ním a společností. Vypovězením smlouvy ztratila společnost právní důvod, na základě kterého mohla požadovat po spotřebitelovi zaplacení členského poplatku. Pokud získala společnost majetkový prospěch bez právního důvodu, bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Spotřebitel by mohl využít také bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem, kopií výpovědi atd.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.