Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#37923Nový tarif

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2019, před 5 lety

Hana Dlouhá

Znění stížnosti

sjednala jsem si nový tarif u o2, paní mi ho dojednala že do 24 hodin mi to vyřídí. Nutně jsem ho ten den potřebovala nepřišla mi žádná sms ani email proto jsem po 12 hodinách volala na info linku a tam mě jiná paní ubezpečila že to do 24 hodin bude. po uplynutí 24 hodin jsem si stěžovala jako to, že to není a pán mi vysvětlil že to někdo zadal ale nevyřídil a do 5 minut to bylo hotovo, takže jsem ho mohla mít už dávno 2 lidi ze 3 naprosto neschopní. Tomu poslednímu děkuji a omlouvám se že to schytal on


Produkt

nový tarif


Požadované řešení

pán se omluvil ale podle mě by za takovéto boty měli mít slevu nebo tak


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2019 10:32, před 5 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.12.2019 15:51, před 5 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu.
Těžko odhadovat, kde přesně vznikla chyba. V každém případě vidím objednávku na sjednání nového tarifu zadanou 12. 12. a stejně tak i tento den dokončenou.
Omlouvám se, pokud došlo k nějakému zdržení při změně. Finanční kompenzace však v těchto případech neposkytujeme.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2020 11:13, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.2.2020 18:49, před 5 lety


Hana Dlouhá

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za možnost se tu vyjádřit a že se to dostalo do správných rukou. Necítím se že závazky pro obě strany jsou stejné já musím smlouvu dodržovat a uzavírá se na dlouho a platím velké peníze subjektu, který naopak když něco nedodrží tak se omluví a nic to při něj neznamená.