Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 12.12-2019 jsem obdržel přes PPL objednané zboží.
Po rozbalení jsem dostal jiné zboží,než jsem si objednal.č.obj.40794551935
A to místo /Eco Qvantum Saler/jsem dostal nějaké 3 magnetické vložky do bot.
Za toto zboží jsem zaplatil 2380,-Kč.Přitom předevčírem mi volal pan
Janeček na upřesnění objednávky.Tyto znaky této transakce svědčí o podvodu.
A proto trvám na odstoupení od smlouvy a vrácení peněžní částky 2380,-Kč
na účet:(viz referenční údaje).Děkuji za kladné vyřízení mé žádosti.
František Lang
Dodané jiné zboží než bylo objednané.
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Spotřebitel nám sdělil, že po stížnosti u českého dodavatele poslal zboží do Polska a po týdnu mu k jeho překvapení byly vráceny peníze. Stížnost proto uzavíráme.