Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
provedl jsem registraci u sázkové kanceláře Chance vč. vložení finačního obnosu na registrované konto ve výši 1000 Kč. Ihned po registraci jsem zjistil, že se jedná pouze o dočasnou registraci, kterou je třeba do 30 dní ověřit na pobočce Chance. Tuto pobočku nemám ve svém městě ani v okolí a proto jsem se v ten samý moment, ihned po registraci rozhodl, že konto vč. registrace zruším. Na zákaznické podpoře mi bylo řečeno, že nemusím nic dělat a registrace se po 30 dnech zruší sama a stejně tak mi bude na účet vrácena zbylá částka z konta. Po 30 dnech přišel email, že dočasné konto bylo zrušeno, ale že si musím zbylý finanční obnos (v mém případě plnou částku 1000 Kč) vyzvednout na jakékoliv pobočce Chance. Přijde mi to jako klamání, konto jsem chtěl rušit právě z toho důvodu, že pobočka není v mém dosahu a měl jsem za to, že se jedná o plnohodnotnou online registraci.
Vrácení částky 1000 Kč z mého konta na můj bankovní účet bez nutnosti návštěvy pobočky Chance.
|
Tweet |
Poskytovatel hazardních her má v případě kursových sázek (typ, který ve stížnosti uvedená společnost poskytuje) ze zákona povinnost účastníka registrovat, viz § 29 zákona č. 186/2016, o hazardních hrách.
Registrace zahrnuje dle § 29 odst. 3 a § 30 téhož zákona i zjištění a ověření totožnosti a věku osoby žádající o registraci, které z logiky věci nelze provést na dálku.
Obchodní podmínky společnosti Chance, a.s. odkazují ohledně způsobu vypořádání zůstatku na tzv. dočasném uživatelském kontu při jeho rušení na tzv. Herní plán kursových sázek společnosti Chance, a.s.
Podle Herního plánu pro kursové sázky platí, že: "nedojde-li k úspěšnému dokončení registrace, je Chance, a.s. povinna vrátit žadateli o registraci nevyčerpaný vklad nejpozději do 7 dnů ode dne uplynutí zákonem vynuceného zrušení jeho dočasného uživatelského konta, a to na účastníkem uvedený platební prostředek, není-li to možné, tak bude účastník vyzván v 5 denní lhůtě k vyzvednutí částky odpovídající jeho zůstatku na kterékoliv pobočce v hotovosti."
Účastníkem uvedený platební prostředek je (ve smyslu § 6 odst. 5 Herního plánu společnosti Chance, a.s.) např. uvedený účet.
Pokud tedy účastník zvolil jako platební prostředek svůj účet, je společnost v souladu se svými vlastními obchodními podmínkami, resp. svým vlastním tzv. Herním plánem, povinna tyto prostředky vyplatit na jím uvedený účet. Teprve není-li to (z objektivních důvodů) možné, může vyzvat účastníka k vyzvednutí částky na některé z poboček.
Dozorovým orgánem je místně příslušný celní úřad, na nějž se lze v případě dalších potíží obrátit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.