Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 1. decembra 2019 som urobila cez Facebook vo firme Ateli, s.r.o. Plzeň - cez internetový obchod Poštovné zdarma, objednávku č. 1100421261 o 17.39 hod. na meno J.B. na dodanie čapice v cene: 13,15 € a 2. decembra 2019 som prostredníctvom internetbankingu uhradila sumu: 13,15 € na objednanú čapicu. Do dnešného dňa 13.12.2019 som čapicu nedostala.
Veľmi pekne prosím o pomoc a radu: ako sa k čapici dostať? Vopred vám ďakujem.
Dňa 1. decembra 2019 som urobila cez Facebook vo firme Ateli, s.r.o. Plzeň - cez internetový obchod Poštovné zdarma, objednávku č. 1100421261 o 17.39 hod. na meno Janka Bírová na dodanie čapice v cene: 13,15 € a 2. decembra 2019 som prostredníctvom internetbankingu uhradila sumu: 13,15 € na objednanú čapicu. Do dnešného dňa 13.12.2019 som čapicu nedostala. Veľmi pekne prosím o pomoc a radu: ako sa k čapici dostať? Vopred vám ďakujem.
Prosím, aby som zaplatenú čapicu dostala - aby mi bola dodaná a doručená na adresu: PhDr. Janka Bírová, Ul. 17. novembra 1258, 022 01 Čadca.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a na vrácení zaplacené peněžní částky.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (viz úprava domněnky doby dojití v § 573 občanského zákoníku). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (viz § 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
dodací lhůta u produktu činí obvykle 15-60 kalendářních dnů ode dne odeslání, protože je zboží odesíláno přímo ze zahraničí.
K odeslání Vaší zásilky došlo dne 10.12.2019, Vaše zboží je tedy na cestě k Vám.
V případě Vaší zásilky lze její stav sledovat podle sledovacího čísla:UT777848018CN
na následujících stránkách
https://www.17track.net/cs
https://www.postaonline.cz/trackandtrace
Pokud máte jakékoliv další dotazy k Vaší objednávce, kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Objednaná čapica mi bola dodaná 60.deň od objednávky, ďakujem.
nemáte za co. Vaše spokojenost je naším cílem.
Přejeme mnoho spokojených nákupů.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz