Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1/ pánska ležérna čiapka, objednané 23. 11. 2019 a zaplatené 13,38 euro,
číslo 1100415679
2/ pánska taktická taška na opasek, objednané 19. 11. 2019 a zaplatené 6,58 euro,
číslo 1100412898
1/ pánska ležérna čiapka, objednané 23. 11. 2019 a zaplatené 13,38 euro, číslo 1100415679 2/ pánska taktická taška na opasek, objednané 19. 11. 2019 a zaplatené 6,58 euro, číslo 1100412898
prosím o informáciu kedy mi budú objednané veci dodané
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelovi peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
ve Vaší objednávce je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 15-60 kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 26.11.2019. Vaše zboží je na cestě k Vám.
Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít v sekci Doprava a doba dodání - http://postovnezdarma.cz/doprava nebo také v sekci Jak to funguje.
V případě, že k Vám v uvedeném termínu zboží nedorazí, určitě nás neváhejte kontaktovat, řešili bychom s Vámi případnou reklamaci.
V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
Pokud máte jakékoli další dotazy k Vaší objednávce, napište nám. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Netušil som, že to potrvá až 2 mesiace – je 21. storočie – bol bych si rozmyslel niečo objednávať, hodne nakupujem online (Tchibo, Atlas for men a iné) kde dodanie je otázkou 3-6 dní. Možná ide v tomto prípade tovar peši :-)),
tak sa nedá nič robiť len čakať.
Ďakujem za promptné vybavenie,
Karol Rosmány
u zboží, které jste si objednala, jste měla uvedeno, že je skladem u dodavatele. Doba dodání zásilky je doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání.
Tuto informaci jste měla znovu v košíku. Veškeré informace naleznete v obchodních podmínkách.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
... po 82 rokoch života sa dozvedám že som vlastne žena – milé.
Čakám na zboží
u zboží, které jste si objednal, jste měl uvedeno, že je skladem u dodavatele. Doba dodání zásilky je doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání.
Tuto informaci jste měla znovu v košíku. Veškeré informace naleznete v obchodních podmínkách.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
... pánská ležérna čiapka mi už prišla, ale "taktická taška na opasok" je ešte na ceste – objednaná 19. 11. 2019, takže už je to viac o 15 dní ako tých "maximálne 60". Stále čakám...
je nám líto, že Vám objednaný produkt nebyl doručen. Kontrolou bylo zjištěno, že Vám byl odeslán. Pokud Vám tedy balíček nebyl doručen, došlo pravděpodobně ke ztrátě zásilky v průběhu přepravy ze zahraničí. Za vzniklou situaci se velice omlouváme. Na základě Vašeho podnětu s Vámi tedy budeme řešit reklamaci objednávky pro nedodání.
Reklamace byla vyřešena zasláním 115% kuponu na Váš další nákup. Kupon lze uplatnit po dobu 90 dnů. V případě, že o kupon nemáte zájem, můžete ho odmítnout ve Vašem zákaznickém účtu, případně nás kontaktujte a my Vám kupon stornujeme a vrátíme Vám zpět peníze.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za způsobené komplikace.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žiadam vrátenie peňazí na účet
IBAN SK17 0200 0000 0035 6075 2853
Karol Rosmány
013 55 Štiavnik 1417
požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému.
Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dní od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Nemám čo dodať – čakám na peniaze, až prídu uzavrieme celú záležitosť
KR
Dobrý den, částka Vám byla vrácena dne 10.2.2020. Vše by tedy mělo být v pořádku.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení:
Komentář: Ďakujem, peniaze som dostal,
všetko dobré
KR