Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
dne 4.7.2014 jsem objevil, ze je v aute voda a ze nemohu auto nastartovat
misto kde bylo auto zaparkovane :
Rumunsko
str.Narciselor 5H
Suceava
na vyhrazenem parkovisti pred domem kde je strom ( vrba )sahajici do vysky pateho patra a sirka koruny cca 12 m
dodatecne jsem zacal zjistovat informace ohledne pocasi,o doklad z meteorologicke stanice jsem pozadal po te co mne likvidator spolecnsoti oznamil, ze nemam na nahradu narok a jako duvod uvedl, ze jsem nechal otevrene okno a nebo ze je auto tak zrezivele ze voda se dostala do auta otvory v karoserii.
Opodved ze okna otevrena nebyla a ze auto je ve vybornem stavu, toto jsem jiz uvedl telefonicky 9.7 kdy jsem udalost oznamil Allinz.
co jsem podnikl ja :
4.7. jsem tel.kontaktoval Allianz asistencni sluzbu
po peti hod. prijela odtahovat sluzba a odtahla do servisu
servis mne 9.7 oznamil, ze vodu z auta odstranili, vysusili interier, provedli diagnostiku, zjsitili zavady a cene opravy muze byti 60 000 Kc
okamzite jsem zavolal Alliaz na placenou tel. 241 170 000
a oznamil Pojistnou udalost, potom jsem dostal mail, ze mam vyckat,
ze me bude Allinaz kontaktovat jakmile posoudi udalost.
Vyckaval jsem do 13. 7 a volal Allinaz na neplacenou linku, nedovolal jsem se, 14.7 jsem volal na placenou linku a slecna mne oznamil, ze okamzite pred Pojistnou udalost lividatorovi a ten me okamzite zavola, nezavola, 15.7. jsem pozadal syna v Praze at zacne jednat s Allinaz, jednal,zjsitil likvidatore, kontaktoval,
likvidator me zavolal a rekl ze pripad dostal pred 10 min.na stul
:):):)na otazku proc nevolal pred 7 dny mne rekl, ze selhal lidsky faktor a oznamil me, ze se do auta voda dostat nemuze:):):)
V sevisu mne oznamili, ze se voda do interieru dostala otvorem ktery je pod baterii a ze otvor byl ucpany listim.Jake bylo pocasi,
predbezne nez bude oficialni zprava z Meteo , narazovy dest,vitr,
casti mesta byla zaplavena vodou.
Proc kontaktuji vas ?
Vcera jsem poslal mail Allinaz at mne poslou kontakt na Reklamacni oddeleni Allianz a odpovedli : vase pojistna udalost je zamitnula
kontakt neposlali
dekuji za pomoc jsem stale v Rumunsku
cislo pojitku : 72 777 3201 na jmeno Jindra Divis
pojistna udalost : 201 409 9218
Audi Avant , dislo motoru WAUZZZ4BZYN101548, poz.znacka 2AM9967
pochopitelne ze jsem se snazil situaci resit a na doporuceni servisu jsem zacal shanet vadne soucastky na vrakovisti a do teto chvile jsem zaplatil :
faktura ze servisu : 503,09 ron = 114 euro
ridici jednotka prevodovky 230 euro
( z vrakoviste doklad nedali )
snimac rychlosti na prevodovce, olej do prevodovky, prace mechanika mimo servis ( doklad nedal) 136,4 euro
servis mne take oznamil, ze se jeste mohou objevit dalsi zavady
kompromisni reseni/uhradit 480,4 euro
|
Tweet |
V případě vzniku pojistné události je pojistitel povinen poskytnout náhradu škody v rozsahu stanoveném pojistnou smlouvou. Je tedy důležité, aby si spotřebitel prostudoval pojistnou smlouvu, zda by tato událost měla být kryta pojištěním. Bude-li spotřebitel po prostudování pojistných podmínek přesvědčen, že mu vzniklo právo na pojistné plnění, doporučujeme mu, aby společnosti zaslal nesouhlas s výsledkem pojistného šetření, který bude opřen o konkrétní body pojistných podmínek.
Společnost Allianz pojišťovna, a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor tedy může být řešen pouze v soudním řízení.