Společnost


Česká spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#37956Opravdu výhodné.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2019, před 5 lety

Lenka Kuchařová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Mám úvěr u ČS. Před asi dvěmi lety mi zavolala nějaká paní že se mám dostavit na pobočku, prý mi může přeúvěrovat můj úvěr. Po návštěvě jsem zjistil, že úspora by nebyla žádná. Včera jsem byl opět po telefonické pozvánce na pobočce a paní mi řekla, že mi může snížit splátku o 30 Kč?! Mám úvěr na 96 měsíců půjčená částka je 340000, splácím 5920 měsíčně. Sedm let, to je 84 měsíců, jsem se nezpozdil ani o jediný den. Opakuji půjčil jsem si 340000 Kč a vrátím 568320 Kč. Zaplatím navíc 228323 Kč a paní mi sníží posledních 12 splátek o 30 Kč. To si asi děláte srandu. Pochopil bych, že by mi řekla "86 měsíců jste se nezpozdil s jedinnou splátkou ani o jeden den tak vám odpouštíme 1-2-3-4... splátky" ale ne 12x30 Kč. Takové jednání mne donutí ukončit účet v České spořitelně dnem poslední splátky.
R.K.


Produkt

Výhodný úvěr


Požadované řešení

Sleva na splátce, pro kterou se vyplatí do banky jít.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2020 17:44, před 5 lety

Subjektu, který spotřebiteli poskytl úvěr, nevyplývá ze zákona povinnost poskytovat na splátkách slevy či tyto splátky odpouštět, a to ani v případě, že dlužník splácí po dobu trvání závazku včas a řádně.

Tato povinnost - "poskytnou slevu na splátkách" - však může být součástí smluvního ujednání či obchodních podmínek poskytovatele. V takovém případě už poskytovatel je povinen takovýto benefit spotřebiteli poskytnout.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 20:59, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.