Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Mám úvěr u ČS. Před asi dvěmi lety mi zavolala nějaká paní že se mám dostavit na pobočku, prý mi může přeúvěrovat můj úvěr. Po návštěvě jsem zjistil, že úspora by nebyla žádná. Včera jsem byl opět po telefonické pozvánce na pobočce a paní mi řekla, že mi může snížit splátku o 30 Kč?! Mám úvěr na 96 měsíců půjčená částka je 340000, splácím 5920 měsíčně. Sedm let, to je 84 měsíců, jsem se nezpozdil ani o jediný den. Opakuji půjčil jsem si 340000 Kč a vrátím 568320 Kč. Zaplatím navíc 228323 Kč a paní mi sníží posledních 12 splátek o 30 Kč. To si asi děláte srandu. Pochopil bych, že by mi řekla "86 měsíců jste se nezpozdil s jedinnou splátkou ani o jeden den tak vám odpouštíme 1-2-3-4... splátky" ale ne 12x30 Kč. Takové jednání mne donutí ukončit účet v České spořitelně dnem poslední splátky.
R.K.
Výhodný úvěr
Sleva na splátce, pro kterou se vyplatí do banky jít.
|
Tweet |
Subjektu, který spotřebiteli poskytl úvěr, nevyplývá ze zákona povinnost poskytovat na splátkách slevy či tyto splátky odpouštět, a to ani v případě, že dlužník splácí po dobu trvání závazku včas a řádně.
Tato povinnost - "poskytnou slevu na splátkách" - však může být součástí smluvního ujednání či obchodních podmínek poskytovatele. V takovém případě už poskytovatel je povinen takovýto benefit spotřebiteli poskytnout.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.