Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#37960Neuznaná reklamace tiskárny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 minut 50 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2019, před 5 lety

Martin Vaněk

Znění stížnosti

-Společnost CZC.cz nechce uznat reklamaci tiskárny HP Ink Tank Wireless 415, kterou jsem u ní koupil a vyzvednul na brněnské pobočce
- Tiskárna přestala fungovat asi 3 týdny po jejím zakoupení, zřejmě přestal fungovat zdroj a nešla vůbec zapnout.
- Tiskárnu jsem zabalil do originálního obalu a šel ji reklamovat na stejnou pobočku, kde jsem si ji vyzvedával.
- Na pobočce mi bylo řečeno, že můžu reklamovat tiskárnu u nich, ale že při přepravě hrozí vylití barev (které nemá zákazník možnost odsát ani nijak zajistit) a že za to nemohou nést odpovědnost. Při předání na pobočce byl stav tiskárny zkontrolován zaměstnancem.
- Dnes mi ze společnosti s tím, že při přepravě do servisního/reklamačního střediska došlo k vylití barev a tiskárna je na šrotaci. Tím pádem neuznávají reklamaci a buď mohou tiskárnu zlikvidovat a nebo zničenou tiskárnu poslat zpět - bylo mi řečeno, že jedinou možností je stěžovat si na postup při vyřízení této reklamace např. u ČOI nebo Vaším prostřednictvím.


Produkt

Tiskárna HP Ink Tank Wireless 415, sériové číslo Cn89q4G0g7


Požadované řešení

Požaduji uznání reklamace a zaslání nové tiskárny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2019 16:58, před 5 lety

Dle ustanovení § 19 zákona č. 89/2012 Sb., o ochraně spotřebitele, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb.

Dle ustanovení § 1944 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, je každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku (reklamace), nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak.

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelem na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.

Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.