Společnost


OMV Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37964Nevystaveni účtenky!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2019, před 5 lety

Miroslav Olšák

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes mě opět přesvědčili vaší zaměstnanci o neznalosti! Je to již po několikáté co jsem žádál o vystavení účtenky na X ks žetonů na vašich bezkontaktních myčkach, s tím že potřebuji daňový doklad z kasy, který bych následně mohl vložit do svych nákladů za účelem mytí firemních dodávek ve vašich myčkach! Opět mi nechtěli vaší pracovníci vyhovět a přesvědčovali mě o tom že to musí být zaplaceno kartou, to mi vysvětlete z jakého důvodu by mělo?! Že se nemohlo stát, aby mi nekdy vystavili účtenky za účelem mytí aut. Z jakého důvodu se tak několikrát stalo? Prosím Aby to šlo bez těch keců! Žádám o vysvětlení!! Produkujete bezkontaktní mytí a nevystavite zákazníkovi účtenku, kterou vyžaduje! Že zákonná povinná věc! Prosím o prověření a znovu proškolení vašich zaměstnanců na čerpací stanici na adrese : Mariánskohorská 312, 709 00 Ostrava.


Produkt

Bezkontaktní mytí


Požadované řešení

Odpovídající postih pro zaměstnance!
Opětovně proškolení!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 10:00, před 5 lety

Dle § 16 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má prodávající povinnost na žádost spotřebitele vydat doklad o poskytnutí služby. Pokud tak neučiní, hrozí prodávajícímu pokuta až do výše 1 000 000,- Kč za správní delikt (dle stejného právního předpisu). Bezkontaktní způsob platby není podmínkou pro vystavení dokladu.

Pokud se tak nestane, spotřebiteli doporučujeme obrátit se prokazatelně s výše uvedenou žádostí na zákaznické centrum společnosti. Pokud by společnost svým závazkům nedostála, tak poté může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele České obchodní inspekci. Více informací o podání podnětu na https://www.coi.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 21:03, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.