Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#37966Řidič odmítá jezdit do naší ulice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2019, před 5 lety

Kristýna Hábová

Znění stížnosti

Dobrý den. Chtěla bych si stěžovat na řidiče, jehož číslo je (viz referenční údaje), který odmítá jezdit do ulice Za Tratí, Zadní Třebaň 267 29. Všechny společnosti tady jezdí a on, protože neumí jezdit a pichl pneumatiku, odmítá do ulice zajíždět. Je tady spoustu matek na mateřské, které Vaši službu využívaji a zároveň si stěžují na tohoto řidiče. Ulice má cca 1 km a není možné pěšky s dítětem, které např.spi abych si šla kilometr tam a zpět někde ke kolejim vyzvedavat někdy i několika kilový balík (jídelní židle pro syna z masivu). Dnes měl doručit kočárek a rovnou jsme ho odkázali,ať zboží nechá v žabce v Řevnicích. On napsal OK a zboží tam ani neuložil ani nenapsal,co se zbožím je. Na kočárek čekáme už měsíc a půl.


Požadované řešení

Vyměnit za zkušenějšiho řidiče, který bude jezdit do naší ulice.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2019 16:31, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2020 22:59, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.