Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, dnes kolem třetí hodiny mi měli přijít 30kg granule pro psa. Naneštěstí jsme měli v ulici větší dodávku přez kterou se nedalo projet proto jsem pánovi řekla aby odbočil o ulici dál kudy by se k nám bez problému dostal a mohl by se i otočit(tvrdil že má obrovské auto.. Přitom to byl obyčejný tranzit). Bohužel pánovi se zřejmě nechtělo ulici objet a řekl mi že nikam zajíždět nebude ať si dojdu za ním přez celou ulici. Tak jsem musela jít s horečkou přez celou ulici kde mi pán vyhodil pytle a odjel takže Opravdu nádhera
Zoohit
Bylo by fajn kdyby se podobné chování už neopakovalo, už vidím nějakou stařenku jak si takhle táhne balík a řidiči je to naprosto jedno..Hlavně že už to má z krku. Když už za to platím tak chci aspoň aby mi byl balík doručen před branku né přez celou ulici.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.