Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#37973Zaplacená objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2019, před 5 lety

Zdeněk Cetkovský

Znění stížnosti

Dobrý den V listopadu dne 30. jsem si objednal na internetu u firmy Vevio pánskou koženou luxusní bundu ROSS brown 2. vel. XL. Krásná upoutávka ne stránkách mne zaujala ale po přečtení obchodních podmínek mi spadla brada a ve mne něco říkalo, že jsem neudělal dobře. Po přečtení recenzí mne došlo že jsem udělal velkou chybu. Podmínky firmy Vevio jsou psaný. předem platba. možností vrátit zboží garance dodání.Píšou 5-40 dnů. Proč tedy napíšou imail že objednávka je odeslána. Normálně když jsem si objednal zboží jinde ,firma napsala imail, že zboží odesláno a do tří dnů bylo doma .A kde jsou praktiky VEVIO????? Četl jsem recenze že lidí je dost ,co byli zklamáni .zřejmě podvedeni, přibívají další a další nepěkné recenze a stížnosti na Vevio. Jen chci vědět jestli zboží co jsem si objednal ,zkutečně dorazí. Někteří z mála zákazníků píšou že zboží co objednali ,přišlo i včas a objednávají dále a jsou s Vevio spokojený????? Kdeje celá pravda??? Jen jediný co už neudělám ,nebudu objednávku nikdy platit platbou předem. Možná jsem u Vevio poučen.Jen jsem četl jejich podmínky, zaujali by každýho co by si ctěli objednat zboží u Vevio. Jen kdeje pravda?? Nemám žádnou zkušenost s Vevio. Měl bych zboží dostat. už jen proto že bylo placené předem .Ale kdy a jak dlouho budu ještě čekat .Jak ti ostatní co také naletěli??? Pokud zboží dostanu a to co njsem si objednal,budu mluvit jinak. Jen čekám a budu sledovat jen dny co ubíhají abych mohl oprávněně podat stížnost pro nedodržení obchodních podmínek VEVIO.


Produkt

Objednávka č.1954212 Pánská luxusní kožená bunda ROOS brown.2 vel .XL cena celková 1297,- zaplacená dne 2.12.2019 ,předem převodem na účet 2001676167/2010


Požadované řešení

Pokud do 40 dnů podle obchodních podmínek VEVIO zboží nepřinde , tak mi dochází trpělivost.ignorujujete moje imaily.Proto budu žádat o vrácení peněz za objednávku o kterou již nebudu mít zájem a o kterou nestojím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2019 15:22, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2020 08:59, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.