Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Řidič mi zavolal, že mi dovezl zásilku. Řekla jsem mu moji situaci a to, že jsem domluvená s e-shopem, že balík vrátím a tedy, že balík nepřijmu. Řidič mi řekl, že jsem měla zavolat předem. Omluvila jsem se mu, že musel k nám zajíždět, že mě to ani nenapadlo, že mě zaměstnávají moje nemocné děti. Místo, aby zásilku vrátil zpět, uložil ji u nás na vesnici v zásilkovně. Bohužel paní ze zásilkovny předala přítelovi matce balík, aniž bych já o tom věděla a donesla mi ho domů. To je další pochybení, dát balík do ruky jinému člověku, aniž by ten dotyčný o tom věděl, ale to už je druhořadé.
Chybu udělal řidič, že zásilku nevzal zpět a ležela v zásilkovně.
Nevím, o kterého řidiče šlo, zásilku chtěl předat 6.12., kontakt na řidiče: 60750***5 a doručoval na PSČ: 671 25.
Díky chybám od řidiče, tak v zásilkovně musím vrátit balík na svoje náklady! Volala jsem na infolinku a místo aby se omluvili a že je chyba na jejich straně a balík převzali zpět, tak řekli, že musím vrátit na svoje náklady.
Požaduji, aby se toto již neopakovalo a kdyby šlo vyřešit i to druhé, aby na zásilkovnách nepředávali balíky do druhých rukách, když o to nejsou požádáni adresátem. Přidat třeba do sms kód, bez kterého by nešel balík vyzvednout.
Když už je pochybení ze stran PPL, na infolince měli říct, že pro balík dojedou a vrátí do e-shopu a ne že musím vrátit balík na svoje náklady.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit vůči přepravní společnosti reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za řádné provedení sjednané služby odpovědný právě on. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.