Společnost


Maloobchodní síť HRUŠKA, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37983Stížnost na prodejnu v Krmelíně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2019, před 5 lety

Kateřina Jelínková

Znění stížnosti

Dobrý den, obracím s na Vás s upozorněním a zároven s prosbou o nápravu.
Nejsem bohužel sama, co musí raději dojíždět za nákupy do jiných prodejen.
Jelikož nákupy v Krmelíně , jsou nemožné.Neustále poloprázdné regály,salámy a maso = hazard se zdravím.Již několikrát se mi i dalším zakazníkum stalo, že jsme si přinesli domu prošlé zapachající maso a salámy.Chápu, že prodejna je jen v malé obci, ale i tak my jako zákaznici máme nárok na čerstvé zboži. Dále to jsou bohužel neustále problémy s paní vedoucí její nehorázné chování obchodu se absolutně nehodí.Několikrát jsem já i ostatní zákaznici byli svědky chování paní vedoucí ke svým kolegyním a i k zákazníkum.Tato situace je bohužel stále opakující se a je to jen v Krmelíně.Jiné prodejny Hrušky máji větsí sortiment,čerstvé potraviny a i jiný přístup personalu.Osobne se divím ,že si personal nechá líbit takové zacházení.Obchod by měl sloužit k nákupu kde je aspon nějaký sortiment a ne prošlé potraviny, nebo prázdné regály , a nevhodné konflikty ze strany vedoucí.Většina Krmeláku už musí jezdit jinde na nákup.Za normálních okolností bych Vás neobtěžovala , ale situace je pořád opakující.Děkuji za odpověd a případné řešení Jelínková.


Produkt

prošlé potraviny, poloprázdné regály, nevhodné chování.


Požadované řešení

To nechám na Vás , ale situace je hrozná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2019 11:35, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohla by spotřebitelka rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 21:07, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.