Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Produkt: Samsung EcoBubble (7kg/1200ot.)
Popis poruchy: Práčka sa počas cyklu pláchania zastaví pričom sa pokúša roztočiť raz na jednu raz na druhú stranu no počas rozbehu sa zasekne.
Model: WF70F5EBU2W, EAN: 04685ESG100023A
Nakoľko rovnaká chyba na uvedenom modeli sa vyskytuje aj u MNOHÝCH ostatných spotrebiteľov (viď. internetové fóra užívateľov), požadujem od výrobcu SAMSUNG aby vykonal ZVOLÁVACIU AKCIU, v ktorej by spomínanú chybu odstránil na vlastné náklady.
|
Tweet |
Vůči výrobci nemá kupující z titulu kupní smlouvy žádný vztah. Závazky z vadného plnění vůči kupujícímu má pouze prodejce, a to v zákonné, popřípadě prodloužené záruční době, pokud byla sjednána.
Pokud výrobce projevil ochotu zabývat se vadou výrobku, učinil tak nad rámec svých zákonných povinností. Záleží jen na výrobci, zda v rámci zachování dobrého jména bude ochotný se dohodnout se spotřebitelem na případné mimozáruční bezplatné opravě či slevě.
Rozporovat uplatněnou reklamaci je nutné u prodejce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
ze strany výrobce se v tomto případě doporučujeme obrátit na zákaznickou linku naší společnosti.
Podporu je možné kontaktovat emailem info@samsung.cz nebo telefonicky na bezplatném telefonním čísle 800 726 786. Následně po doložení veškerého popisu a potřebných dokumentů bude možné rozhodnout o dalším postupu.
Případně je možné přímo zkontaktovat autorizované servisní středisko Samsung.
Níže zasíláme odkaz pro dohledání nejbližších autorizovaných servisních center.
https://www.samsung.com/cz/support/service-center/
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
The Park - V Parku 2323/14
148 00 Praha 4 - Czech Republic
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost reagovat.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Cez zákaznícku linku som kontaktoval spoločnosť Samsung.
Následne ma telefonicky (17.12.2019) kontaktovalo autorizované servisné stredisko Samsung (Zilina).
Po popísaní problémov a identifikovaní závady, navrhli výmenu riadiacej jednotky v cene € 140,-.
Napriek môjmu namietaniu a odvolaní sa aj na túto sťažnosť mi Samsung neposkytol iné riešenia ako len uvedené (oprava za €140,-)!
Vzhľadom na cenu opravy (1/3 ceny novej práčky) som opravu nateraz odmietol a zvážim iné riešenia.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.