Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#37994Chybná elektronika práčky WF70F5EBU2W/LE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2019, před 5 lety

Martin Jakubčík

Znění stížnosti

Produkt: Samsung EcoBubble (7kg/1200ot.)
Popis poruchy: Práčka sa počas cyklu pláchania zastaví pričom sa pokúša roztočiť raz na jednu raz na druhú stranu no počas rozbehu sa zasekne.


Produkt

Model: WF70F5EBU2W, EAN: 04685ESG100023A


Požadované řešení

Nakoľko rovnaká chyba na uvedenom modeli sa vyskytuje aj u MNOHÝCH ostatných spotrebiteľov (viď. internetové fóra užívateľov), požadujem od výrobcu SAMSUNG aby vykonal ZVOLÁVACIU AKCIU, v ktorej by spomínanú chybu odstránil na vlastné náklady.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2019 15:32, před 5 lety

Vůči výrobci nemá kupující z titulu kupní smlouvy žádný vztah. Závazky z vadného plnění vůči kupujícímu má pouze prodejce, a to v zákonné, popřípadě prodloužené záruční době, pokud byla sjednána.

Pokud výrobce projevil ochotu zabývat se vadou výrobku, učinil tak nad rámec svých zákonných povinností. Záleží jen na výrobci, zda v rámci zachování dobrého jména bude ochotný se dohodnout se spotřebitelem na případné mimozáruční bezplatné opravě či slevě.

Rozporovat uplatněnou reklamaci je nutné u prodejce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.12.2019 09:17, před 5 lety

Dobrý den,

ze strany výrobce se v tomto případě doporučujeme obrátit na zákaznickou linku naší společnosti.

Podporu je možné kontaktovat emailem info@samsung.cz nebo telefonicky na bezplatném telefonním čísle 800 726 786. Následně po doložení veškerého popisu a potřebných dokumentů bude možné rozhodnout o dalším postupu.

Případně je možné přímo zkontaktovat autorizované servisní středisko Samsung.

Níže zasíláme odkaz pro dohledání nejbližších autorizovaných servisních center.

https://www.samsung.com/cz/support/service-center/

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
The Park - V Parku 2323/14
148 00 Praha 4 - Czech Republic

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2019 09:21, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2020 22:28, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.1.2020 13:38, před 5 lety


Martin Jakubčík

Cez zákaznícku linku som kontaktoval spoločnosť Samsung.
Následne ma telefonicky (17.12.2019) kontaktovalo autorizované servisné stredisko Samsung (Zilina).
Po popísaní problémov a identifikovaní závady, navrhli výmenu riadiacej jednotky v cene € 140,-.
Napriek môjmu namietaniu a odvolaní sa aj na túto sťažnosť mi Samsung neposkytol iné riešenia ako len uvedené (oprava za €140,-)!
Vzhľadom na cenu opravy (1/3 ceny novej práčky) som opravu nateraz odmietol a zvážim iné riešenia.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 21:10, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.