Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v říjnu a listopadu 2018 jsem si u společnosti MedikHaus objednala kosmetické ošetření. Termín ošetření byl z technických důvodů dvakrát zrušen. S ohledem na tuto skutečnost jsem písemně (e-mailem 15.11.2019) i telefonicky zrušila svou objednávku a požádádala o vrácení peněz v co nejkratším termínu.
Telefonicky i písemně mi bylo sděleno, že z uvedených důvodů mám na vrácení peněz nárok a moje žádost byla předána reklamačnímu oddělení (19.11.2019). Z reklamačního oddělení se mi ale stále nikdo neozval.
Reklamaci jsem také urgovala sms zprávou 9.12.2019.
Poukazy jsou platné do konce roku 2019.
Chci věřit tomu, že negativní zkušenosti jiných zákazníků s touto firmou, které lze dohledat na internetu, nejsou pravdivé a reklamace včetně vrácení peněz proběhne v naprostém pořádku a nebude tedy nutné záležitost řešit právní cestou či prostřednictvím ČOI.
Děkuji.
kosmetické ošetření
žádám o vrácení peněz za neprovedenou službu
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.