Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#37998Alesto Walnuts (vlašské ořechy)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2019, před 5 lety

Ivan Cernohorsky

Znění stížnosti

Dnes 15.12.2019 v Čestlicích zakoupené vlašské ořechy jsou stuchlé (mastné kyseliny zoxidované). Je to můj druhý pokus, myslel jsem, že poprvé to třeba byla náhoda. Potvrzuje to široce rozšířený názor že se zde prodávají jinde (zde Německo) neprodejné potraviny.
Ořechy jsou s velkou pravděpodobností mnoho let staré a místo aby šli do popelnice, prodávájí se za nízkou cenu v Lidlu. Zajímavá by byla anylýza, zda neobsahují aflatoxiny.


Produkt

L9306C1102


Požadované řešení

Stáhnout z prodeje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 11:08, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu.

Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.12.2019 09:57, před 5 lety

Dobrý den, pane Cernohorsky,

je nám líto, že jste narazil na kvalitou neodpovídající ořechy, nicméně se striktně vymezujeme vůči Vašemu tvrzení, že prodáváme jinde neprodejné zboží. Pokud jste s kvalitou ořechů nespokojen, můžete je zanést zpět do prodejny, kde Vám za ně vrátíme peníze.

Děkujeme za upozornění, které tímto prověříme, a přejeme pěkný den. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.12.2019 10:03, před 5 lety


Ivan Cernohorsky

Dobrý den,
ořechy (obě balení) vám rád dám k dispozici abyste je mohli ochutnat.
Dejte vědět, jestli máte zájem.
S pozdravem
Dr. Ivan Černohorský

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.12.2019 10:30, před 5 lety

Dobrý den, pane Černohorský,

děkujeme za nabídku. Uvedené číslo šarže nám bude stačit.

Přejeme hezký zbytek tohoto roku. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.12.2019 10:35, před 5 lety


Ivan Cernohorsky

posílám viz příloha 1 + 2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 21:14, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že v řešené věci bylo patrně dosaženo smírného řešení sporu, tuto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.