Společnost


Sneakers Clinic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37999Nevraceni Bot po vycisteni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2019, před 5 lety

Dominika Matulova

Znění stížnosti

8/8 jsem byla osobne na pobocce, zaplatila 350 kc za vycisteni bot. Dostala jsem predavaxi protokol s cislem zakazky, razitkem a podpisem s tim, ze se ozvou az budou hotove. Po mesici jsem volala na pobocku, sdelili mi, ze boty budou do druheho dne. Nasledne uz nebyla pobocka otevrena a spolecnost nereaguje na telefon; email ani instagram.


Produkt

Obuv vans bile velikost 37 (nebo 36)


Požadované řešení

Vraceni bot a vraceni penez za cisteni nebo vraceni celkove nahrady skody cca 2000 kc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2019 10:09, před 5 lety

V případě, že zhotovitel opravy věc při vyřizování svého závazku poškodí nebo dokonce nevrátí, je možné po něm požadovat náhradu škody dle ustanovení § 2944 občanského zákoníku, a to buď uvedením v původní stav či formou finanční kompenzace.

Zhotovitel neodpovídá za škodu na převzaté věci jen tehdy, pokud by ke škodě došlo i jinak, tedy jestliže by vznikla, i kdyby věc nepřevzal. Neodpovídá např. za zničení věci, která se kazí, pokud dodržel podmínky k jejímu skladování. Ve všech ostatních případech zhotovitel za vzniklou škodu odpovídá, i když její vznik nezavinil (např. věc byla ukradena). Za škodu způsobenou zaměstnanci odpovídá vždy podnikatel, se kterým jste smlouvu, jejímž předmětem je poškozená věc, uzavírali. Odpovědnost za škodu není možné vyloučit nebo omezit ani dohodou stran. K takovému ujednání, byť spotřebitelem podepsanému, by se vůbec nepřihlíželo.

Doporučujeme proto prokazatelně vyzvat k vydání zboží se stanovením dodatečné lhůty a nedojde-li v této době k vrácení zboží, uplatnit žádost o náhradu škody na převzaté věci.

Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k vydání zboží, popř. předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2020 13:19, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.