Společnost


WELLMAX Trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3800Odolání

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 měsíců 3 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2014, před 10 lety

Dagmar Rohnerová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dnes 17.7.2014 jsem vycházela z areálu OBI v Ml.Boleslavi a klasika.Byla jsem odchycena mladou dvojicí.Slečna mi řekla,že si mám jako pozornost za nákup v OBI,vyzkoušet masážní polštář.Šla jsem s tím,že si na chvíli odpočinu.Mladík mi podal polštářek a ten mě masíroval za krkem,potom na křížích a musím se přiznat,že se mi to líbilo.Po další chvilce se zvedla slečna a přišla za mnou s obálkama a řekla ať si vytáhnu 2 obálky.V jedné byla pětitisícovka a v druhé stovka.Říkali mi,že musí zavolat,že jsem první,co vybrala 5000bankovku.Po chvilce ke mě přistoupila a řekla,že vedení to schválilo a že mám přikleplou cenu za ten pytlíček 4.999kč.Řeknu narovinu,že se ve mě probouzel pocit chtivosti,ale ještě jsem se vzpamatovala a řekla,že se poradím s manželem.Ten mi samozřejmě do mobilu řekl,že nemám nic kupovat,sebrat se a odejít.Takže jsem se dvojici omluvila a odešla.Jen podotknu,že se tvářili nepříjemně,když jsem jim řekla,že nic nekupuji.Celý den jsem na tento zážitek myslela a napadlo mě,že se podívám na internet,jestli neobjevím nějaké stránky a ejhle.Nyní jsem ráda,že jsem poslechla manžela a nic nekoupila.Mám takový vztek za ty co tuto věc koupili a potom měli problém z vrácením,že mám sto chutí zítra zajít do OBI a těm mladým lidem říct ať jdou dělat něco pořádného a neobtěžují lidi.Divím se ,že je tam vedení z OBI strpí ve svém areálu.
Všechny zdraví a stále platí-buďme obezřetní.Rohnerová


Požadované řešení

Mělo by platit,že zboží můžu do určité doby vrátit a samozřejmě dostat peníze zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2014 14:20, před 10 lety

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání, lze do 14 dnů od převzetí zboží. Směrnice o právech spotřebitelů v preambuli stanoví, že za obchodní prostory by neměla být považována veřejně přístupná místa, jako jsou ulice, nákupní střediska, pláže, sportovní zařízení a veřejná doprava, které obchodník pro své podnikání používá pouze výjimečně, ani soukromá obydlí nebo pracoviště. U smluv, které byly uzavřeny v kamenné provozovně by musela být možnost odstoupení ujednána, jinak bez uvedení důvodu odstoupit nelze. Prevence je však v obdobných případech nejúčinějším řešením.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2015 13:37, před 10 lety

dTest se na základě stížností spotřebitelů rozhodl podat podnět k České obchodní inspekci k prošetření užívání nekalých obchodních praktik. Společnost WELLMAX Trade s.r.o. se navíc rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky, tímto tedy stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.