Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dnes 17.7.2014 jsem vycházela z areálu OBI v Ml.Boleslavi a klasika.Byla jsem odchycena mladou dvojicí.Slečna mi řekla,že si mám jako pozornost za nákup v OBI,vyzkoušet masážní polštář.Šla jsem s tím,že si na chvíli odpočinu.Mladík mi podal polštářek a ten mě masíroval za krkem,potom na křížích a musím se přiznat,že se mi to líbilo.Po další chvilce se zvedla slečna a přišla za mnou s obálkama a řekla ať si vytáhnu 2 obálky.V jedné byla pětitisícovka a v druhé stovka.Říkali mi,že musí zavolat,že jsem první,co vybrala 5000bankovku.Po chvilce ke mě přistoupila a řekla,že vedení to schválilo a že mám přikleplou cenu za ten pytlíček 4.999kč.Řeknu narovinu,že se ve mě probouzel pocit chtivosti,ale ještě jsem se vzpamatovala a řekla,že se poradím s manželem.Ten mi samozřejmě do mobilu řekl,že nemám nic kupovat,sebrat se a odejít.Takže jsem se dvojici omluvila a odešla.Jen podotknu,že se tvářili nepříjemně,když jsem jim řekla,že nic nekupuji.Celý den jsem na tento zážitek myslela a napadlo mě,že se podívám na internet,jestli neobjevím nějaké stránky a ejhle.Nyní jsem ráda,že jsem poslechla manžela a nic nekoupila.Mám takový vztek za ty co tuto věc koupili a potom měli problém z vrácením,že mám sto chutí zítra zajít do OBI a těm mladým lidem říct ať jdou dělat něco pořádného a neobtěžují lidi.Divím se ,že je tam vedení z OBI strpí ve svém areálu.
Všechny zdraví a stále platí-buďme obezřetní.Rohnerová
Mělo by platit,že zboží můžu do určité doby vrátit a samozřejmě dostat peníze zpět.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání, lze do 14 dnů od převzetí zboží. Směrnice o právech spotřebitelů v preambuli stanoví, že za obchodní prostory by neměla být považována veřejně přístupná místa, jako jsou ulice, nákupní střediska, pláže, sportovní zařízení a veřejná doprava, které obchodník pro své podnikání používá pouze výjimečně, ani soukromá obydlí nebo pracoviště. U smluv, které byly uzavřeny v kamenné provozovně by musela být možnost odstoupení ujednána, jinak bez uvedení důvodu odstoupit nelze. Prevence je však v obdobných případech nejúčinějším řešením.
dTest se na základě stížností spotřebitelů rozhodl podat podnět k České obchodní inspekci k prošetření užívání nekalých obchodních praktik. Společnost WELLMAX Trade s.r.o. se navíc rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky, tímto tedy stížnost uzavíráme.