Společnost


Hera Fashion Investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#38002Nevrácení peněz - odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě do 14 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2019, před 5 lety

Libor Svatoň

Znění stížnosti

Dne 20.11.2019j sem objednal a zaplatil zboží. Zboží nedorazilo a na dotazy ohledně termínu dodání přicházela jen automatická obecná odpověď.Vzhledem k tomu jsem 3.12.2019 (v zákonné lhůte 14 dnů) odeslal informaci o odstoupení od snlouvy a žádost o vrácení zaplacené částky. Odpověď pro ilustraci přikládám:
------------------------------------------------------------------
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš email!
Rádi bychom vám odpověděli na vaší otázku + vám zopakujeme užitečné informace o doručování, které by vás mohly zajímat.
Garantujeme odeslání balíku do 24h od přijetí platby.
Doba odeslání ale není doba doručení.
Dobu dodání vždy přesně uvádíme pod produktem v popisku. Tuto dobu jsme uvedli i v obchodních podmínkách před dokončením vaší objednávky. Naše zboží je z celého světa. Máme dodavatele a výrobny v mnoha zemích a proto se i doba dodání u jednotlivých produktů liší. Nikdy to neumíme přesně určit, uvádíme však rozmezí 5 - 40 pracovních dnů.
Uvědomujeme si, že doba dodání může být zdlouhavá. Je ale kompenzována dopravou zdarma, nízkými cenami a dárkem k objednávce.
Trackingové informace má dodavatel, který vám zboží odeslal přímo na vaší adresu - aby se balíček zbytečně nezdržoval. Díky tomu přijde balíček o něco rychleji, nemůžeme vám ale sdělit sledovací číslo.
Zboží vám doručí Česká pošta - podle svých zásad. Pokud vás nezastihne doma, balíček uloží na místní pobočce.
Je-li objednáno více produktů - balíčky chodí většinou zvlášť.
Děkujeme za pochopení.

S pozdravem,
Zuzana Konopná, Team Světomat.cz
--
Petra Černá
manažer zákaznické podpory, Světomat.cz
info@svetomat.cz
www.svetomat.cz
___________________________________________________________________

Závěr:
E-shop naplňje veškeré znaky podvodného e-shopu. Předal jsem podnět
na ČOI a zároveň připravuji trestní oznámení na Policii České republiky.


Požadované řešení

Vrátit paníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2019 07:13, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.12.2019 14:16, před 5 lety

Dobrý den,

Byla sjednána doba dodání 5-40 pracovních dní, v případě svátků až 60 pracovních dní. V této dodací lhůtě zboží bude doručeno. Zákazník potvrdil obchodní podmínky a souhlasil s nimi - také je četl. Pokud zákazník odstoupil od smlouvy, bude mu po doručení zboží zaslán návod kam zboží vrátit a my mu vrátíme peníze a to neprodleně. Zboží na cestě ale nejde zastavit, na což jsme dávno upozorňovali. Doufáme, že se připad vyřeší pro spokojenost obou stran. Hezký den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.12.2019 14:41, před 5 lety


Libor Svatoň

Dobrý den,
Níže z dopisu od ČOI:
„Je vaším právem od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. Nesmí se však jednat o situaci, kdy je to zákonem vyloučeno. Odstoupení od smlouvy je možné i předtím, než si zboží převezmete. V žádném případě prodávající nesmí spojit toto právo s jakoukoli sankcí.
………
Prodávající je povinen vás informovat o právu na odstoupení od smlouvy a poskytnout vám písemný vzorový formulář, který vám odstoupení usnadní. V opačném případě se může lhůta pro odstoupení prodloužit až na rok a 14 dní.
Kde je to upraveno: § 1818, § 1820 odst. 1 písm. f), § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník“
__________________________________________________________________________________
Neboli světomat.cz je ze zákona povinen vrátit peníze, pokud dojde ke zrušení objednávky i v době do dodání zboží. To se doposud nestalo. Na mé urgence pokračují v komických výmluvách, že je zboží již na cestě (poslali řadu "tracking number", ale jaksi zapomněli sdělit, jaký přepravce to zboží veze :)). Veškeré jednání společnosti se velmi blíží definici podvodného jednání ve smyslu tr.z.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2019 08:55, před 5 lety

Dobrý den,

Jak jste již několikrát poznamenal, odstoupit od smlouvy máte právo. Formulář najdete v sekci - reklamační řád - na našem webu - i to jste četl v obchodních podmínkách, které jste i potvrdil a souhlasil s nimi. Je ale absolutně absurdní usilovat o pěníze a posléze obdržet balík, aniž by firma měla záruku, že zboží vrátíte posléze. Balíček opravdu zastavit na cestě nejde a bude vám doručen v dané dodací lhůtě - i s tou jste byl předem seznámel a souhlasil s ní. Vaše odstoupení od smlouvy prosím pomocí formuláře pošlete na náš email. Odstoupit od smlouvy můžete a vaší objednávku můžeme zrušit. Po převzetí zboží nám ho však odešlete podle návodu na naší adresu a my vám za převzetí zboží vrátíme peníze tak, jak je to v souladu se zákonem.


Hezký den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.12.2019 10:32, před 5 lety


Libor Svatoň

Začíná to již být únavné,
a) odstoupení od smlouvy jsem provedl oznámením e-mailem a vy jste ho akceptovali (viz komunikace s Vámi). Využití formuláře e-shopu plní pouze pomocnou roli, v tomto případě je již redundantní a tudíž zbytečné.
b) žádal jsem Vás o doložení toho, že je zboží na cestě, a který přepavce ho dodává. Bez výsledku.
Domnívám se tedy, že Vaše neustálé odkazování na již prováděnou přepravu je nepravdivé (lživé). Pokud mi to věrohodně vyvrátíte - tím lépe a budu se těšit na dodání zaplaceného zboží. Pokud to však nedoložíte nebo (lépe) peníze nevrátíte do 28.12.2019, obracím se již na polici ČR.
Veselé velikonoce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2019 21:13, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.1.2020 15:04, před 5 lety

Dobrý den,

Vaše objednávka obsahuje více předmětů a jak je již naprosto zřejmé, již jich většinu máte doma. Pokud chcete přesné tracking informace - napište nám prosím na email a kolegyně vám je pošle. Díky tomu máte jasný důkaz o tom, že vaše zboží na cestě opravdu bylo a doručeno bude. Na řadě je tedy zmínit, že není překročená doba dodání a díky tomu máme ještě šanci vám zboží doručit. Napište prosím na email i zboží, které vám doručeno nebylo, zkontrolujeme to a samozřejmě vám po uplynutí dodací lhůty vrátíme peníze. Hezký den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2020 12:45, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2020 23:55, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.